16 סעיפי אישום מכיל כתב אישום חמור בגין עבירות של סחר ואספקה של סמים לעשרות בני נוער שהוגש אתמול (שלישי) על ידי מחלק התביעות נוער של מחוז תל אביב במשטרה, כנגד קטינה בת 17 תלמידת י"ב ובתו של נבחר ציבור בכיר באזור השרון, בתום חקירה מורכבת שניהלו חוקרי מחלק הנוער של מרחב ירקון ואשר חשפה תופעה חמורה של שימוש וסחר בסמים בהיקף עצום כל זאת באמצעות תוכנת הטלגראס.
 
מדובר בחקירה במהלכה גבו החוקרים עדויות מעשרות תלמידים משני בתי ספר מובילים ויוקרתיים באזור השרון, חלקם אף נחקרו באזהרה. החקירה שהבשילה כאמור לכדי כתב אישום העלתה כי בתו של נבחר הציבור הבכיר סיפקה סמים בין היתר לקטינים בני גילה וזאת כשהיא מנהלת את "העסק" כביכול גם מביתו של אביה ובמקומות נוספים. בכתב האישום נטען כי הקטינה יחד עם קטין נוסף שימשו כסוחרי סמים עבור בני הנוער בעיר מגוריה, כשהיא מספקת את הסמים לצרכנים הצעירים גם בשעות הלימודים ובתחומי בית הספר בו היא לומדת.
תחילתה של הפרשה בסוף חודש מאי עת עצרו בלשי הנוער של מרחב ירקון שלושה קטינים בני 17-16 כחשודים באספקת סמים לחבריהם לספסל הלימודים. עם תום חקירתם נשלחו השלושה למעצר בית בן עשרה ימים והמשטרה המשיכה בחקירה כשהיא אוספת ראיות לכאורה ועדויות הקושרות את שני הנאשמים המרכזיים, ביניהם בתו של נבחר הציבור, כמי שעסקו בסחר ואספקת סמים לתלמידים ובני נוער.


בכתב האישום נטען כי המעורבים צרכו סמים בתוך בית הספר לרבות בשירותים ובחדרים אחרים. עוד עלה כי הקטינה ניהלה את עסקאות הסמים ואספקתם באמצעות אפליקציית הטלגרס ובמשטרה הצליחו להתחקות אחר התכתבויות שלה בעת ביצוע העסקאות. עולה כי עם גיבוש ממצאי החקירה נעצר גם שלשום נער נוסף והחקירה בעניינו נמשכת. בבית המשפט מבקשת המשטרה להאריך את מעצרם של הקטינים עד להחלטה אחרת.

בהתייחסה לפרשה מציינת המשטרה כי היא "רואה בחומרה רבה את נושא השימוש בסמים בקרב בני נוער ובדגש על עבירות של אספקת סמים וסחר בסמים בתחומי בית הספר בקרב קטינים. על אף שבאופן עקרוני המדיניות בטיפול בבני נוער היא טיפולית שיקומית, באותם מקרים בהם בני הנוער עוברים על החוק ומבצעים עבירות של הספקה וסחר לקטינים אחרים באופן עקבי ומחושב, יינקטו הליכים והם יועמדו לדין בהתאם לחוק. אנו קוראים להורים להיות מעורבים הן בפיקוח על ילדיהם והן בהעברת מסרים למתבגרים בדבר האיסור והמשמעויות הפליליות של השימוש, ההספקה והסחר בסמים מסוכנים".