גרסת הסייעת: עורך דינה של מי שנאשמת בגרימת מותה האכזרי של יסמין וינטה, התינוקת בת השנה ומחודשיים, התייחס היום (חמישי) להאשמות בערוץ 10. לפי החשד, הסייעת זרקה שמיכה על הפעוטה ונשכבה עליה בזמן שהיא צופה בסלולרי, וגרמה למותה. "קודם כל לא נקבעה עוד סיבת המוות של הפעוטה", אמר עורך הדין, "הסייעת במצב נפשי מזעזע, היא נמצאת בתנאי השגחה מחשש שתפגע בעצמה. היא בת 22, בעצמה אם לשני ילדים שמטופלים באותו פעוטון". 

הגרסה של הסייעת, לפי עורך דינה, "היא שהיא ניסתה להרדים שני פעוטות, זאת שנפטרה ופעוט נוסף, לקחה אותם הצידה, לא חנקה אותם בגופה ונשכבה על יד  הפעוטה - ולא עליה".

הגן בפתח תקווה בו מתה הפעוטה. צילום: אלון חכמון
הגן בפתח תקווה בו מתה הפעוטה. צילום: אלון חכמון


על הטענה לפיה צפתה במכשיר הסלולרי שלה בזמן שנשכבה על יסמין הקטנה, אמר עורך הדין :"אין לזה שום קשר למה שהיה בפועל. היא הניחה את הפעוטה על מזרן ולא הטיחה אותה. היא כיסתה אותה כמו שעושים בדרך כלל, עובדה שלפעוט הנוסף לא קרה דבר".

לדבריו, היא לא הסתירה דבר מהמשטרה ואף חזרה לעבוד במשך שבוע באותו הפעוטון לאחר המקרה. "היא לא ידעה שהיא זו שגרמה למותה של הפעוטה. זה שהיא החזיקה בסלולרי בזמן שהיא הרדימה את התינוקות זה לא הופך אותה לרוצחת בדם קר", סיכם.