כתב אישום חמור הוגש הבוקר (ראשון) נגד שלוש סייעות בגן ילדים בפתח תקווה בגין עבירות של התעללות ותקיפה של קטין או חסר ישע. על פי כתב האישום, בין השנים 2015-2018 עבדו הנאשמות כסייעות בגן הילדים בעיר. "במהלך התקופה הרלוונטית לכתב האישום, בהזדמנויות רבות ושונות במהלך עבודתן בגן, תקפו הנאשמות את התינוקות בגן הילדים בכך שסטרו בפניהם, נענעו אותם, דחפו את ראשם, הכו בידיהם, אחזו בהם בכוח בזרוע, הכו בישבנם", נכתב באישום.

במהלך התקופה, טיפלה אחת הנאשמות בגן הילדים בקבוצת תינוקות בטווח הגילאים שבין שלושה חודשים עד שנה. שתי הנאשמות האחרות טיפלו בגן הילדים בקבוצת הפעוטות בטווח הגילאים שבין שנה עד שלוש שנים. הנאשמת הראשונה "פתחה את פיו של התינוק בצורה אגרסיבית ולאחר מכן סטרה על פיו. הנאשמת הכתה בידו של התינוק דחפה את ראשו לאחור והאכילה אותו בכוח כאשר ראשו מוטה לאחור", נכתב בכתב האישום.
 
שתי הנאשמות הנוספות מואשמות כי עשו בקטין או חסר ישע מעשה התעללות גופנית או נפשית, ותקפו קטין או חסר ישע וגרמו לו לחבלה של ממש בהיותן אחראיות עליו. "הנאשמת השנייה הכתה ברגליו של אחד התינוקות בגן הילדים באמצעות חפץ", לפי כתב האישום. "הנאשמת השלישית נענעה את ראשו של אחד התינוקות" בגן הילדים ו"דחפה את ראשו". 

גן ילדים. צילום: ראובן קסטרו
גן ילדים. צילום: ראובן קסטרו