תקלה טכנית שגרמה להפסקת חשמל במהלך חתונה של זוג מהצפון, הביאה, אחרי שנה וחצי את בני הזוג להיפגש בבית הדין הרבני ולבקש גירושין. הבעל טוען כי הסיבה לגירושין היא האלימות של אשתו. "היא עורכת דין פלילית במקצועה, והיא מכה אותי באופן קבוע. האישה טוענת: "בעלי בוגד סדרתי ובליל החתונה הוא נתפס בשירותים עם אחת החברות שלי".
כבר בדיון הראשון ביקשו הרבנים לעשות סדר באירועים ולהרגיע את הזוג. אחד הרבנים שישב בדין ביקש גרסה מדויקת של האירועים. בתצהיר שצורף לתביעה טוען הבעל, איש הייטק בכיר שהספיק לעשות אקזיט מרשים, כי במהלך החתונה ארעה הפסקת חשמל שנמשכה כחצי שעה. "במהלך ההפסקה הזו כמה אורחים החליטו לעזוב כי המזגנים חדלו לעבוד ונוצרה מהומה. אני חושב שאשתי אחראית למחדל הזה כי נתתי לה את החופש לקבוע הכל. היא חיפשה את הזול ביותר. מאז החתונה החיים שלנו התנהלו סביב הביזיון של האירוע".
 
האישה טענה באמצעות עורכת הדין שרין סולן, כי בעלה רוצה להתגרש ללא קשר למה שקרה בחתונה. והאירוע של החתונה הוא רק טריגר: "קיבלנו פיצוי מלא ולא שילמנו על החתונה שקל אחד. רק הרווחנו". עו"ד סולן הדגישה בשם האישה כי כבר בחתונה נתפס הבעל עם חברה של אשתו בשירותים של האולם כשהם מתחבקים ומתנשקים: "הוא שכח שהוא נעלם לימים שלמים מהבית. את הבגידה הוא הפך למקצוע" הוסיפה האישה.

גם במהלך הדיון פרץ ביניהם ויכוח. הבעל: "אני נעלם כי את אלימה". האישה: "תפסיק לקרוא לי שמנה, אז לא תקבל מכות". בשלב הזה התערבו הדיינים וניסו לקבל הבהרות. את מכה את בעלך? נשאלה האישה על יד אב בית הדין. וזו השיבה:  "אני סוטרת לו שהוא קורא לי שמנה". הדיין: "את עורכת דין פלילית. את מבינה את המשמעות". בשלב הזה ביקשה עו"ד סולן לעצור את הדיון ולקבוע מועד לדיון נוסף. האישה דורשת את מלוא הכתובה.
ביקשה לעצרו את הדיון. עו"ד שרין סולן. צילום: יח"צ