הפרקליטות הגישה היום (שני) כתב אישום נגד מוחמד חדוש, צעיר פלסטיני תושב צוריף, באשמת שוד בנסיבות מחמירות, התפרצות, התחזות לשוטר, כניסה לישראל שלא כחוק ועבירות נוספות. 



על פי כתב האישום, פרץ חדוש לדירה בתל אביב בה התגוררו שני עובדים זרים בכוונה לגנוב חפצים מתוך הדירה, אלא שהגניבה הסתבכה עקב הימצאות אחד הדיירים שהתעורר משנתו והבחין במתרחש. הנאשם הזדהה בפניו בכזב כשוטר, והורה לו למסור לידיו את דרכונו. בהמשך בעט בו בבטנו, נטל סכין מטבח והצמיד את הלהב אל צווארו, גרר אותו לחדר וכפת את ידיו ורגליו. כאשר ניסה לזעוק לעזרה, הכה אותו חדוש, הצמיד את הסכין בשנית לצווארו, והורה לו לשתוק ולמסור לו את כספו. הנאשם החל לשדוד חפצים יקרי ערך מן הדירה ולאחר ששוב ניסה קורבנו לזעוק לעזרה, בעט בפיו, כיסה את ראשו באמצעות בגדים ונמלט מהדירה, תוך שהוא מותיר את המתלונן כפות על רצפת החדר. 
 
כעבור חודשיים, במהלכם הספיק הנאשם להסתבך שנית בגניבת חפצי מתרחצים בחוף הים ובעבירות נוספות, להיתפס ולהשתחרר בתנאים קלים, שוב ניסה חדוש לבצע שוד של עובדים זרים בתל אביב. למרות שבית המשפט שחרר את חדוש בתנאים מגבילים ואסר על כניסתו לישראל, הגיע הנאשם שנית לתל אביב כדי לבצע שוד. הוא דפק על דלת הדירה והזדהה בפני המתלוננת כשוטר. עקב מצג השווא, פתחה המתלוננת את דלת הדירה. אז, דחף הנאשם את דלת הדירה בחוזקה בכוונה לפרוץ פנימה.

המתלוננת, אשר ביקשה למנוע את כניסתו של הנאשם, אחזה בדלת הדירה בחוזקה וחסמה בגופה את כניסת הנאשם לדירה. בהמשך לאמור, הכניס הנאשם את ידו מעבר לפתח הכניסה לדירה, תקף את המתלוננת על ידי כך שאחז בחוזקה בידיה, וניסה לשחרר את אחיזתה בדלת, זאת במטרה להיכנס לדירה. לאחר מאבק בין השניים, הצליחה המתלוננת להבריח אותו ולהניא אותו מביצוע השוד.
 
בדיקה מלמדת כי לחובתו של הנאשם נרשמו לא פחות מ-12 הרשעות בגין עבירות שונות ו-22 תיקים פליליים. עד כה, נהגו בו רשויות האכיפה בכפפות של משי תוך שהוא מנצל אוזלת יד המדינה כדי לשוב ולבצע את אותן עבירות. כעת נראה כי חדוש מתח את החבל יתר על המידה, והפרקליטות שהגישה נגדו את כתב האישום דורשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.