נגד מחמד רגבי הוגש היום (ראשון) כתב אישום המייחס לו עבירת ניסיון רצח וקשירת קשר לביצוע פשע. על פי עובדות כתב האישום, עקב סכסוך כלכלי על רקע חלוקת ירושה של אחיו, החליט רגבי לרצוח את אחיינו, בנו של אחיו. רגבי קשר קשר עם ארבעה קרובי משפחה נוספים על מנת לרצוח את אחיינו, שחל צו איסור על פרסום שמו עקב סכנה לחייו. ולצורך כך רגבי הצטייד באקדח. לפני חודש עמד האחיין ברחוב ליד ביתו עם אנשים נוספים ועסק בהכנות לחתונה שהייתה אמורה להתחיל באותו ערב.

אז, בשעה 19:30 הגיחו למקום שתי מכוניות במהירות. מהמכוניות יצאו 5 קושרי הקשר ובראשם רגבי. כרם עמראן ירד מהרכב והחל לירות מספר כדורים מאקדחו אל עבר פלג גופו התחתון של הקורבן. כתוצאה מהפגיעות הוא התמוטט ונפל. אז ירד רגבי מרכבו והמשיך לירות אל עבר פלג גופו העליון של אחיינו מספר כדורים נוספים.
 
אנשים שהיו במקום ניסו להציל את חייו של האחיין, וניסו למשוך אותו לכיוונם תוך כדי שהם צועקים לרגבי לחדול ממעשיו, אך רגבי המשיך לירות אל אחיינו-קורבנו, ובמקביל אחד מקושרי הקשר ירה באוויר כדי להניס את האנשים שביקשו לסייע לאחיין. לאחר שפרקו את זעמם בקורבן, ברחו כל המעורבים מן המקום. 
בצווארו של האחיין נמצאו שני פצעי ירי וקליע נותר תקוע בצווארו. מלבד זאת חטף כדור בבית החזה ורגליו וירכיו נשברו ורוסקו בעקבות הירי. יתר המעורבים שהשתתפו בניסיון הרצח הצליחו להימלט, והמשטרה טרם שמה ידה עליהם.