​לבית משפט המחוזי בחיפה הוגש היום (שלישי) כתב אישום נגד שחר בשארי ודוד שימשילשוילי​ המייחס להם שוד אלים תוך התחזות לשוטרים המבצעים את תפקידם. על פי עובדות כתב האישום, ישב צעיר בן העדה האתיופית על ספסל הסמוך לביתו שבקרית חיים ושוחח במכשיר הסלולרי שלו. אל המקום הגיעו בשארי ושימשילשוילי והחליטו לשדוד את הצעיר לאור יום.
בעודו משוחח בסלולרי, הציגו את עצמם הנאשמים כשוטרים ודרשו ממנו להציג בפניהם תעודת זהות. השניים עוררו את חשדו והוא דרש מהם להציג את תעודת השוטר שלהם ושאל מדוע הם צריכים לראות את תעודת הזהות שלו. הנאשמים "הסבירו" לו כי עליהם לבדוק אותו כיוון שהיה אירוע דקירות בחוף הים ולכן הם בודקים את כל בני העדה האתיפית באזור.
הצעיר לא האמין לגרסת השוטרים המתחזים ואמר להם כי התנהגותם איננה מאפיינת שוטרים וסירב להציג את תעודת הזהות שלו. או אז, בשארי חטף מידיו את המכשיר הסלולרי שלו ורוקן את כיסיו. בשארי המשיך במצג השווא וצעק לתוך המכשיר הסלולרי שלו: "מצאנו סודני או אריתראי, לא מכירים אותו, הוא רוצה להשתמש בכוח, תשלחו ניידת לפני שאני מקפל אותו". 

באותה עת שימשילשוילי השתמש בסלולרי שלו כאילו הוא מתעד את האירוע כחלק מתפקודו כשוטר. הצעיר לא ויתר ודרש שיחזירו לו את הסלולרי שלו, אולם הנאשמים החלו לתקוף אותו, חנקו ובעטו בו והמשיכו לשדוד את רכושו. בעקבות ההמולה הגיעו למקום עוברי אורח, והנאשמים טענו בפניהם כי הם שוטרם המבצעים נוהל מעצר חשוד, ומיד לאחר מכן ברחו השניים. הצעיר נטל את מכשיר הסלולרי של אמו ועדכן את המשטרה על השוד תוך כדי שהוא רודף אחרי השודדים.