בית משפט השלום בתל אביב הטיל היום (שלישי) שמונה חודשי מאסר בפועל על העבריין אבנר הררי, שהורשע בניסיון למנוע ממתלוננת להעיד ושיבוש הליכי משפט, זאת לאחר שהפרקליטות ביקשה לגזור עליו 12 חודשים מאחורי סורג ובריח. הררי עצור בפרשה זו כבר מפברואר, ולכן בפועל ירצה רק חודשיים במאסר.



על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עורכת הדין גיל קרן-רם, באוגוסט 2017 הוגש נגד בוסקילה, עמו הררי חלק תא בבית העצורים "אבו כביר", כתב אישום שהתנהל במסגרת הליך בבית משפט השלום בתל אביב. במסגרת ההליך הפלילי הייתה עתידה להעיד גרושתו של בוסקילה, שהינה המתלוננת.



במהלך חודש פברואר, בעוד הררי ובוסקילה שוהים במעצר, הם יצרו קשר עם טל ובהמשך צורפה לשיחה חברתה של המתלוננת, שלה היכרות מוקדמת ויחסי חברות עם הררי. השיחה בוצעה כדי שחברתה של המתלוננת תפנה למתלוננת ותנסה להניא אותה ממתן עדות בבית המשפט במסגרת ההליך הפלילי.



במהלך השיחה ובמסגרת ההדחה, ביקשו הנאשמים מחברתה של המתלוננת שתעביר לה מסר על פיו לא תתייצב לשניים עד שלושה דיונים בהליך הפלילי. בין היתר, הררי הנחה אותה להגיד למתלוננת, על דעת טל ובוסקילה: "שלא תבוא לדיונים, מסכן, אם היא לא תבוא פעמיים שלוש, הוא הולך הביתה, אם לא - הוא יקבל 30 חודש, יש לו תנאי שנתיים.... אם את יכולה להשפיע עליה...".



כמו כן, אמר טל לחברתה של המתלוננת, על דעת הררי ובוסקילה, להגיד למתלוננת: "היא צריכה כאילו לחזור בה מהתלונה שלה, ולא להגיע, את מבינה". בנוסף, הררי פנה לחברתה של המתלוננת ואמר לה שאם המתלוננת לא תתייצב לדיונים היא תפוצה באומרו: "הוא יפצה אותה בשחרור, אם לא תבוא, ב-50,000 ש"ח".



לאחר השיחה, במועד שאינו ידוע במדויק, נפגשה חברתה של המתלוננת עם המתלוננת ומסרה לה את פרטי ההדחה. בתגובה, סירבה המתלוננת בתוקף להצעת ההדחה וחששה לחייה.