פרקליטות מחוז ת"א הגישה היום (שני) כתב אישום לביהמ"ש המחוזי בעיר נגד עידן חוגי, תושב רמת גן בן 25, בגין מעשים מגונים, פגיעה בפרטיות, חדירה לחומר מחשב כדי לעבור עבירה אחרת, הטרדה מינית ושיבוש מהלכי משפט. העבירות בוצעו בשישה מתלוננים בני 14-17. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עורכת הדין רותם נוימן-וסרמן, הנאשם עוסק בארגון ובהפקת מסיבות אשר קהל היעד שלהן הוא קטינים בני 18-13 וכן בארגון נופשים לקטינים, בארץ ובחו"ל.



במסגרת עיסוקיו אלו, העסיק הנאשם קטינים רבים כיח"צנים וכמפיקים. במהלך מפגשיו עם הקטינים לצורך העסקתם, בירר הנאשם את פרטיהם האישיים לרבות גילם, שמות הוריהם ומקום מגוריהם, וכן השתמש במידע שעמד לרשותו, מתוקף עיסוקו, על מנת להציג בפני הקטינים מצג לפיו הוא יודע מידע רב על אודותיהם ועל אודות בני משפחתם, להאדיר את שמו בעיניהם ולהצטייר כ"יודע כל".



הנאשם הציג את עצמו בפני הקטינים כ"בעל קשרים" במשטרת ישראל, הציג בפניהם תג שוטר מזויף, החזיק פנסי אורות מהבהבים ברכבו, והשתמש באביזרים אלה בנוכחות הקטינים ללא היתר כדין. בחלק מהמקרים, הנאשם טען בכזב בפני הקטינים כי הוא בעל הכשרה של פרמדיק ויכול לטפל בבעיות שרירים.



במסגרת מפגשיו עם הקטינים הזמין הנאשם את הקטינים לארוחות בבתי קפה ובמסעדות על חשבונו ולבילויים בג'קוזי בבניין מגוריו או בבניין משרדים. הנאשם פעל כך על מנת לרכוש את אמונם של הקטינים, ליצור לעצמו מעמד מכובד בעיניהם, לקרבם אליו ולאפשר את ביצוע העבירות המיוחסות לו בכתב האישום.