כתב אישום הוגש הבוקר (חמישי) נגד מאמן הכדורידבנו ריינהורן, בגין תקיפה מינית באמצעות האינטרנט נגד 28 קטינות וארבע בגירות, וכן יצירות קשר וניסיון לפגוע ב-45 קטינות נוספות וארבע בגירות נוספות. מלבד זאת, הוא הואשם בכך שעקב אחר כ-40 קטינות נוספות באינסטגרם במטרה לפנות אליהם ולנסות לפגוע בהן מינית, כאשר בסך הכל נמנו בכתב-האישום 121 נפגעות ונפגעות פוטנציאליות.



בכתב האישום צוינו 35 אישומים, כולל למעלה מ-120 עדי תביעה, ומיוחסות בו ריבוי עברות של אינוס קטינות במרמה, ריבוי עברות של מעשה סדום בקטינות במרמה, ריבוי עברות של מעשה מגונה בקטינות במרמה, ריבוי עברות של ייצור פרסומי תועבה ובהם דמויות של קטינים, הטרדה מינית של קטינות מתחת לגיל 15 ועבירות נוספות. יש לציין כי העונש המקסימלי בצד עברות המין החמורות המיוחסות לנאשם עומד על 20 שנה לכל עבירה.



מהמסמך עולה עוד כי בין השנים 2018-2017, בעשרות הזדמנויות,הוא פנה לקטינות בנות תשע עד 17 ולשלוש בגירות, כולן מתגוררת ביישובים שונים בישראל, באמצעות האינסטגרם, תוך שימוש בזהות הבדויה בה השתמש, ובאחד או יותר מהחשבונות שפתח.



ריינהורן, כך נכתב, הציג בפני הקטינות והבגירות מצג שווא לפיו הוא סוכנת דוגמנות, ובחלק מן המקרים מעצבת בגדי ים או מלהקת שחקנים, המציעה להן לדגמן עבורה. במקרה שהביעו עניין, הציע להן הנאשם לעבור אודישן מצולם, בוואטסאפ או באינסטגרם, במסגרתו ביקש מהן לצלם עצמן, תחילה בלבוש מלא, בהמשך בלבוש חלקי או בבגד ים, ולבסוף בעירום, ולשלוח אליו את התמונות ואת סרטוני הווידאו בוואטסאפ, הכל תוך הבטחה שימחק את התמונות.



מאמן הכדוריד עשה כך, לפי כתב האישום, "לשם גירוי וסיפוק מיניים". כתוצאה ממעשיו, 31 נפגעות צילמו עצמן בעירום מלא או חלקי, ושלחו לו תמונות אינטימיות שלהן. עוד נטען כי הוא ניסה לבצע את המעשים ב-50 קטינות ובגירות נוספות, אך אלו לא שיתפו עמו פעולה.



מלבד זאת, ריינהורן מואשם גם באינוס בהסכמה שהושג במרמה של דוגמנית גרמניה בת 30, זאת לאחר שהציג עצמו "בכזב בחשבונות אינסטגרם שונים שפתח, כאשר בחלק מן המקרים צירף הנאשם לחשבונות אלה, כחלק ממצג השווא, תמונת פרופיל של בחורה צעירה ונאה בשם א', אזרחית ותושבת גרמניה ילידת 1987, אשר הוציא ממנה במרמה תמונות מיניות בהן עשה שימוש בהמשך בהתחזותו מול הקטינות".



בבקשת מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו, נכתב: "לא בכל יום נתקל בית המשפט הנכבד באדם מן היישוב כביכול, האורב לטרף לקטינות באינטרנט, כפי שנהג לעשות המשיב באופן תדיר. מעשיו של המשיב, היקפם ונסיבותיהם, כמפורט בכתב האישום, ובכלל זה משך הזמן בו ביצע את המעשים, כשהוא מצליח להסתירם, מלמדים על המסוכנות המינית הגבוהה הנשקפת ממנו ועל הדחפים המיניים השולטים בו, כשברור שהוא נעדר כל יכולת להימנע ממימושם".