הפרקליטות הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד אוריאל בלישה ואביהו דרעי, בני 19 מביתר עילית, בגין אונס תוך ניצול היות קורבנם במצב של עילפון. אביהו דרעי הואשם גם בגין הדחה בחקירה. האירוע התרחש בחודש שעבר, כשהנאשמים והמתלוננת שהיו מיודדים, נפגשו ובילו יחדיו.



בשלב מסוים, חשה המתלוננת בבחילה וסחרחורת ואמרה לנאשמים כי היא מרגישה שהיא עומדת להתעלף בעקבות מחלה ממנה היא סובלת. ואכן, כעבור זמן קצר התעלפה ונפלה על צידה כשעיניה עצומות. השניים החלו קוראים בשמה של המתלוננת בניסיון להעירה ואף סטרו לה קלות. בשלב מסוים המתלוננת החלה להקיא ואף להיחנק, אז היטה דרעי את ראשה לצד על מנת שלא תבלע את לשונה.

בשלב זה, לאחר שהמתלוננת התעלפה, נמנעו השניים מלהזעיק עזרה רפואית. במקום זאת, כך טוענת הפרקליטות, אנסו את המתלוננת בזה אחר זה, בעת שהיא לכודה בתוך גופה, ערה למתרחש ומבלי שיכולה הייתה להגיב בדרך כלשהי. דרעי ובלישה צחקו ביניהם ולאחר זמן מה התעוררה המתלוננת מעלפונה.

אז, אמרו דרעי ובלישה לקורבנם כי דאגו מאוד לשלומה וליוו אותה לביתה. 
כאמור, הפרקליטות מייחסת לדרעי אף עבירה של הדחה בחקירה. כמה ימים לאחר האונס ולאחר שהמתלוננת הגישה תלונה במשטרה, שלח אליה אביהו דרעי מסרון בו נכתב: "מצטער על מה שהיה......תבטלי את התלונה נשב כולם ונדבר ונגיע להסדר..." במעשיו אלה ניסה להניע את המתלוננת שתחזור בה מהודעתה.
על יתר הפרטים הוצא צו איסור פרסום.