הנער שעל פי החשד הרכיב את ארי נשר ז"ל על אופניים חשמליים, הגיע היום (שלישי) לחקירה במשטרת מחוז תל אביב בחשד לגרימת מוות ברשלנות, זאת לאחר שעלה החשד כי הנער הרכיב את נשר באופן לא חוקי על אופניו, כשנשר ללא קסדה, והשניים ללא פסי זיהוי זוהרים. כזכור, נשר והנער נפגעו מרכב חולך בעת שנסעו בכביש בינעירוני בתל אביב, בערב סוכות כאשר על פי החשד, הנהג הפוגע שחקן הכדורגל יצחק אספה נהג בגילופין.



הנער הגיע לתחנת המשטרה כשהוא מלווה באמו ועורך דינו דניאל חקלאי. בחקירתו הוא חזר על גרסתו כי אינו זוכר דבר מאותו אירוע. נציין כי עוד בבית החולים הגיעו חוקרי המשטרה אל מיטתו של הנער וכבר אז ציין כי אינו זוכר דבר מהתאונה. כשהגיע לביתו הגיעו חוקרים פעם נוספת לגבות ממנו עדות כשהוא דבק בעדותו כי אינו זוכר דבר. בחקירתו היום, אותה קיים במחיצת אמו, הוא המשיך באותה גרסה כשהוא מצויד במסמך רפואי כי הוא סובל מכאבי ראש מאז התאונה והוא אינו זוכר דבר מאותו אירוע. במשטרה ביקשו לערוך לקטין בדיקה לבירור חבלות. המשפחה אישרה זאת והסכימה.



כבר בשבוע שעבר ביקשה המשטרה לחקור את הנער, אולם אמו ופרקליטו טענו כי הוא לא במצב להיחקר בשל מצבו הרפואי והנפשי. המשפחה גם הטילה דופי ברצון המשטרה לחקור את הנער ובשת שיגרה אמו מכתב למפכ"ל המשטרה, רוני אלשיך, בו היא מתריעה כי תפנה למח"ש ותגיש תביעה על זיהום החקירה בעקבות דבריה של דוברת המשטרה, נצ"מ מירב לפידות, שהאשימה את בנה בהריגתו של נשר. 


בין היתר נכתב: "המשטרה חרצה את דינו של הקטן טרם חקירתו ובירור עובדות התאונה לאשורן. נהג שיכור השתמש ברכב ככלי רצח וברח. המשטרה לא ביצעה בדיקת שכרות אלא לאחר 4 שעות, למרות שהנהג נתפס כשעה וחצי לאחר התאונה". 
 
"ברור כי החקירה זוהמה ושובשה, כשהיא מבוצעת תחת דעה קדומה ונחרצת של המשטרה שכבר חרצה את דינו של הקטין בטרם חקירתו ובירור העובדות. לפיכך, משפחת הקטין דורשת את התנהלות המשטרה והעברת החקירה למחוז אחר. כמו כן, עקב אטימות המשטרה והתנהלותה, נגרם לקטין נזק נפשי חמור ביותר שהינו בר פיצוי".
פרקליטו של הנער, עו"ד דניאל חקלאי, עמד בקשר עם המשטרה וביקש להמתין עם החקירה עד להתייצבות מצבו וטען כי עצם העמדת מרשו כחשוד הינה מהלך שגוי של המשטרה והפרקליטות שכן היא מתעלמת מעובדות קשות בחקירה, כמו העובדה שהנהג הפוגע, יצחק אספה, נהג בשכרות ולאחר התאונה הפקיר אותם ונסע מהמקום, ובוחרת לכאורה לחקור קטין שהוא קורבן בעצמו ומייחס לו חשד לגרימת מותו של חברו.