המחלקה לחקירות שוטרים חוקרת את נסיבות מותו של תושב אשדוד בן 43 שנורה בטייזר על ידי שוטרים מתחנה בעיר בעת שהתפרע בניידת המשטרה ובתחנה.
במהלך הנסיעה בניידת ובתחנת המשטרה התפרע העצור וחבט את ראשו בעוצמה בקיר ובדופנות הניידת המשטרתית. צוות מד"א שפינה את המנוח לבית החולים אסותא באשדוד ציין כי על פי הבדיקות שערכו לו לפני הפינוי, נראה כי הוא מת מדום לב.

אתמול הוזעקו שוטרי תחנת אשדוד לדירה בעיר בעקבות דיווח של בעלת הדירה כי אלמוני נכנס לביתה בעת שהיא וילדיה שהו במקום. שוטרים שהגיעו למקום פגשו בחשוד בעת שיצא מהבניין והם מיהרו לעוצרו לחקירה. שוטר נותר עם החשוד בניידת בעוד שוטרים אחרים עלו לדירה כדי לשמוע מבעלת הבית את אשר אירע.
 

מבירור ראשוני עלה כי החשוד סבל ככל הנראה מהתקף פסיכוטי בעת שחדר לביתה וטען כי מחבל רודף אחריו. השוטרים הרגיעו את בעלת הבית, ובד בבד נשלח צוות לאתר את רעייתו של המנוח, כדי לשלול אפשרות שפגע בה קודם לכן. השוטרים שבו לניידת שבה הוחזק החשוד והחלו בנסיעה בדרכם לתחנה. במהלך כל הנסיעה נגח החשוד בעוצמה בדופנות הניידת, וגם כשהובל אל תא המעצר בתחנה לפני חקירתו החל להתפרע וחבט ראשו בסורגים ובקירות עד שהתמוטט. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים אסותא, ושם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. החקירה הועברה לאחריות המח"ש.