רשת "אל-מנאר" הלבנונית מפרסמת הבוקר (רביעי) כי המידע שהגיע בנוגע לחיסול הבכירים, שיוחס לפי פרסומים זרים לישראל, הגיע  מסעודיה. בין אם מדובר בהצלחה או בכישלון מודיעיני, הערוץ המשויך לחיזבאללה ולנסראללה שופך מידע החושף שיתוף פעולה מודיעיני משמעותי בין ישראל לסעודיה. לטענת כתבי הערוץ הלבנוני, הצלחת החיסול התאפשרה עקב מודיעין מעולה שקבלה ישראל מסעודיה. 
מאז הטמנת המטענים בהר דב על ידי אנשי החיזבאללה, עוקבת ישראל בכל אמצעי האיסוף שלה אחרי פעילות החיזבאללה באזור. מעקב שכולל את תנועות המפקדים, כולל את התנועה שהביאה את המודיעין, על פי פרסומים זרים, לבצע את פעולת החיסול. 
נקודה זו, המצוינת ב"אל-מנאר", מתחברת לציטוט של הבכיר הישראלי אתמול ברשת רויטרס לפיו "ישראל עוקבת אחר התנועה בגבול, אולם לא ידעה על הימצאותו של הבכיר האיראני בתוך השיירה שחוסלה". ב"אל-מנאר" טוענים כי המורדים מספקים לישראל מודיעין על פעילות הצבא הסורי בכללותו, דבר שהוא אינו נכון, ישראל לא זקוקה לו והוא הוכחש לא פעם על ידי בכירים בצה"ל.

בישראל התייחסו בביטול למאמר וסרבו להתייחס אליו באופן רשמי.
המתיחות בגבול הצפון נמשכת
גם הבוקר עדיין סגורים צירים בגבול הצפון. כמעט בכל צומת מרכזי ניתן להבחין בג'יפ סיור. המטרה היא בעיקר להשית ביטחון בקרב התושבים בצפון והמטיילים שעולים לחרמון משם מדווחים על גולשים רבים שלא מתרגשים מהכותרות, אך מתרגשים מהשלג הרם שמספק תנאי גלישה אירופאים. 
ראש המועצה האזורית מרום הגליל, עמית סופר, התייחס הבוקר למתיחות בגבול ולסגירת צירים, סמוך לחלק מיישובי המועצה הממוקמים על קו הגבול: "אנחנו מרגישים תנועה ערה של כלי רכב צבאיים,משתתפים בתדרוכים ושומרים על עירנות. תושבי מרום הגליל מכירים את ריח המתיחות...אבל  רגילים לחיות כך ויודעים לשמור על שגרה מלאה. מרום הגליל ירוקה, תפוסת חדרי האירוח גבוהה, היקבים פתוחים, אחת התקופות היפות בשנה לטיול, תעלו צפונה ותחזקו את התיירות- זו התשובה שלנו לכל המאיימים".