האם אי נקיטת הגנרל האיראני באמצעי ביטחון מינימליים, סגירת הטלפון הנייד שלו, היא שהביאה לחיסולו? עיתון "אל-ג'ומהוריה" הלבנוני דווח היום (שבת), כי חקירה שעשה "חיזבאללה" בעקבות התקיפה המיוחסת לישראל בגולן הסורי, לימדה שהגנרל האיראני מוחמד עליאללה דאדי השאיר את הטלפון הנייד שלו פתוח, באזור רגיש החשוף למודיעין הישראלי.



על פי הדיווח, הגנרל האיראני בא לאזור "חוות אל-אמל" בקונייטרה לסייר יחד עם ג'יהאד מורנייה ואחרים בחיזבאללה, בעמדות שבנו הסורים והאיראנים, כמה ימים לאחר שהוקם חדר מבצעים משותף עם חיזבאללה, שמטרתו להביא להקמת "יחידות הגנה עממיות" שיסייעו לצבא המשטר במלחמתו נגד המורדים.
 
המקורות חשפו עוד, כי מלבד מורנייה הבן, חאג' מוחמד עיסא וארבעת אנשי חיזבאללה הנוספים, במתקפה האווירית המיוחסת לישראל נהרגו דאדי, עוזרו האישי, נהגו וקצין איראני זוטר נוסף, שהיה אמון על כתיבת פרוטוקול הפגישות, ובעיקר הוראותיו של דאדי ליחידות הנתונות למרותו. בנוסף, נפצעו גם אזרחים סורים.
 

קודם לכן הודיע השר מוחמד פניש, חבר בממשלת לבנון מטעם חיזבאללה, במהלך ישיבת הממשלה ביום חמישי, כי "הארגון לא יאפשר לישראל לתקוף את לבנון", וכי תגובת ארגונו על הפעולה נגדו המיוחסת לישראל, בשבוע שעבר, "לא תבוא מתחום לבנון".
 
שר התיירות הלבנוני, מישל פרעון, אמר לעיתון "א-סיאסה" הכווייתי, כי "חיזבאללה מודע לסכנות שבגרירת לבנון למלחמה נוספת עם ישראל".