מפקד משמרות המהפכה של איראן, גנרל מוחמד עלי ג'עפרי, אמר כי תגובת חיזבאללה להתנקשות באנשי הארגון ובגנרל האיראני בקוניטרה, הייתה מינימלית, ועל ישראל לצפות לתגובה קשה ומוחצת יותר, אם היא תבצע פעולה תוקפנית נוספת.

בנאום שנשא ביום שישי בלילה, איים הבכיר האיראני כי התגובה תהיה קשה יותר, וכי על ישראל לדעת שהיא "לא תבוא בהכרח מאזור הגבול של הישות הגוזלת שלהם, ואפשר שתבוא מכל מקום בעולם".

ג'עפרי השמיע דברים דומים לפני יותר משבוע, בעקבות מותו של גנרל משמרות המהפכה, מוחמד אלי-דאדי, שנהרג במה שיוחס לחיל האוויר, אשר עפ"י דיווחים זרים, הפציץ מדרום לקונייטרה והרג 12 בני אדם. 

 "משמרות המהפכה מחויבים להשמדתו והכחדתו של המשטר הציוני. ישראל עומדת להתמוטט וזה יקרה בקרוב מאוד. מחכה לה סופה הרסנית אשר תגרום למפלתה", אמר מפקד משמרות המהפכה.
 
עפ"י סוכנות הידיעות פארס, ג'עפרי המשיך ואמר כי "אנחנו הגברים מהללים את החיילים שלנו שנהרגו. לוחמי החזית שלא מפסיקים להילחם ולנסות להביא למהפכה. ישראל מביאה אכזריות, רשע וטרור והיא תסיים את תפקידה בקרוב. הם האויבים המושבעים של האיסלאם ואנחנו נקיים את הבטחתו של האל". 
 
"ישראל כבר הרגישה בעבר מה קורה כשאנחנו כועסים. הפשע בקוניטרה מדגיש כי אסור להתרחק מזירת הג'יהאד. כפי שעשינו בעבר בלבנון ובפלסטין, עד לקריסתו של המשטר. הלוחמים שלנו ימשיכו לתמוך במוהג'אדין המוסלמי ולא ננוח עד שנצליח להסיר את השחיתות ולשנות את הגאוגרפיה האיזורית", סיכם.