רזי חסיסי, לוחם בגולני, הותקף אמש (שישי) במועדון לאחר שבילה בו עם חבריו, עד שאיבד את ההכרה. לטענתו, המקרה קרה בגלל שדיבר בערבית.

חסיסי, תושב דלית אל כרמל, יצא במהלך סוף-השבוע לחופשה, לאחר ששהה תקופה באימונים וסגר שבתות, עקב המצב הביטחוני. את חופשתו בחר לבלות במועדון האולטרא סאונד שבקיבוץ יגור, בערב שמוקדש לחיילים בלבד, והכניסה אליו היא באמצעות הצגת תעודת חוגר.

חסיסי סיים את הבילוי במועדון ויצא עם חברו לחנייה, שם לטענתו ארבו לו מספר צעירים, תקפו אותו באבנים ובאגרופים עד שאיבד את הכרתו. הוא התעורר בבית החולים רמב"ם שבחיפה.

בן דודו עמיר סיפר ל"מעריב-אונליין": "החטא היחיד שלו זה שהוא דיבר עם חבר שלו בערבית. זה עלה לו בשברים בפרצוף, בניתוחים ובכאב בלתי נסבל" הוא מספר. לדבריו, חסיסי לא הסתכסך עם אף אחד במועדון, הבילוי עבר בצורה חלקה וללא אירועים חריגים והמאבטחים הכניסו אותם למועדון בלי שום בעיה. "הוא בטוח שמישהו שמע אותו מדבר בערבית במועדון ויצא אחריהם לחנייה. הם ישבו ברכב, רזי ישב ליד הנהג, ולפתע הם הותקפו בסלע גדול, באבנים ובמכות ואז הם נמלטו".

לטענת עמיר, התוקפים הצליחו להימלט, ובמשטרה אין קצה חוט לגבי זהות התוקפים. "מהבוקר הוא עובר ניתוחים, יש לו שלושה שברים ומנסים לסדר לו את הלסת. זה מיליון אחוז בגלל שהם דיברו ערבית. הם הרגישו שיש שם כמה אנשים שלא כל כך חיבבו אותם שהם במועדון, ככה רזי מספר, זה מיליון אחוז בגלל זה".

עמיר הוסיף על מצבו הבריאותי של חסיסי: "בהתחלה הרופאים ראו אותו ולא הבינו שכל הלסת שלו שבורה, אחרי צילום הם הבינו שצריך פשוט לתקן לו את הלסת אז הוא נכנס לניתוחים. כרגע אחותו לידו, היא מבוהלת ואנחנו מנסים להבין איך זה קרה כל זה".

המשטרה מבקשת להבהיר כי בעקבות הודעת בית החולים על הלוחם, נפתחה חקירה משטרתית, וכי הצעיר לא הגיש תלונה וסרב לשתף פעולה עם החוקרים.