שר הביטחון, משה (בוגי) יעלון, התייחס הערב (שני) להסכם המתגבש בין המעצמות לאיראן בנושא תכנית הגרעין: "ההסכם עם איראן כפי שמתגבש עתה, הוא סכנה גדולה לשלום העולם המערבי ומאיים על ביטחונה של מדינת ישראל".

לדברי יעלון, איראן היא כיום הגורם המרכזי ביותר לחוסר היציבות במזרח התיכון, ושולחת זרועות של טרור חסר מעצורים לרחבי העולם כולו במטרה לפגוע באינטרסים מערביים וישראליים. "לכן כל הסכם שייחתם בין המערב למשטר המשיחי והאפוקליפטי הזה, יפגע באופן קשה באינטרסים מערביים וישראליים, יאפשר לאיראן להפוך למדינת סף גרעינית ולהמשיך בפעילות הטרור שלה".
"מדובר במשטר מסוכן ביותר", אמר שר הביטחון, "ואסור למצמץ מולו ולהקל עליו. המשטר האיראני הוא הבעיה ולא הפיתרון. איראן הגיעה למשא ומתן מתוך נקודת חולשה וחשש גדול מקריסה כלכלית כתוצאה מהסנקציות שהוטלו עליה, וההסכם הרע שמתגבש כעת יאפשר לה גם לצאת מהמצור הכלכלי וגם להמשיך להעשיר אוראניום".

יעלון התייחס לדיווחים בעולם לפיהם ארצות הברית ואיראן הגיעו להבנות לפיהן טהרן תקפיא את תכנית הגרעין שלה בשנים הראשונות להסכם, ואילו לאחר מכן תוכל לשוב ולהעשיר אורניום, אם כי שלא אמורה לאפשר לה לפתח פצצת אטום.