שר הבטחון, משה (בוגי) יעלון, התראיין הבוקר (חמישי) בגלי צה"ל והתייחס לפרסום אמש, על כך שקצין החינוך הראשי בצה"ל מעוניין להוציא את הרבנים מטקסי השבעת הטירונים. "קראתי על זה בתקשורת, והדבר בוודאי יגיע אליי דרך הרמטכ"ל. אנחנו עושים טקסי השבעה בכותל המערבי, שהוא ליבו הפועם של עם ישראל וירושלים, ולכן אני חושב שיש מקום גם לסממנים דתיים בטקס צבאי".

המקום השביעי ברשימת הליכוד התייחס לסקרים האחרונים, שמנבאים פער של 3-4 מנדטים לטובת המחנה הציוני על פני מפלגת השלטון. "יש מוטרדות ודאגה, כי אם הפער לא ייסגר אז תקום פה ממשלת שמאל בראשות ציפי ובוז'י, בהשתתפות המפלגה הערבית, יש עתיד ומפלגות שהן טוענות שהן ימין, כמו מפלגתו של כחלון". על אפשרות של ממשלת אחדות אמר יעלון: "אני רואה ממשלת אחדות כזו כממשלת שיתוק, הציבור ברובו סומך על נתניהו כראש הממשלה, בניגוד לכל הקמפיינים והעמותות. לכן אני חושב שדבר כזה לא ייצא אל הפועל".
על מסיבת העיתונאים שקיימו אמש אנשי ביטחון ("נתניהו כשל בהפיכת ההישג הצבאי של צוק איתן ליתרון מדיני"), אמר שר הביטחון: "יש אנשי ביטחון שטעו לא פעם. אני מזכיר את אוסלו וההתנתקות לדוגמא. כל הזמן מחפשים תקווה כלשהי וסותרים דברים שאמרו בעבר. ככה זה כשאין לך אחריות ואתה לא צריך לשקול את כל השיקולים וכשאתה לא ומכיר את כל השינויים במזרח התיכון ודברים שעשינו בממשלה בהובלת נתניהו. אני מכבד את האנשים, אני מעריך את מה שהם עשו אבל הם טועים ולא בפעם הראשונה. צריך להיזהר מהאחזות בנביאי שקר".