ההסתה כנגד חיילי צה"ל בשכונת מאה שערים בירושלים, נמשכת ואף מטפסת לשיאים חדשים.

יועץ התקשורת, איציק סודרי, חשף בחשבון הטוויטר שלו מספר כרוזים שהופצו ונתלו היום (ראשון) ברחבי השכונה, בהם נכתבים דברים כנגד חיילי צה"ל וכנגד "החרדקים" (חרדי קל דעת), חיילים אשר מתגייסים לצה"ל ועל פי האמונה החרדית, מבצעים חטא. המושג חזר שוב לכותרות בעיקר עקב חוק השיוויון בנטל.
בכרזות נכתבו מוצגים החרדים כקורבנות ובחלק מהם נראים דובים, אשר עומדים מעל גופות של חיילים, אשר עטופים בדגל ישראל כשעליו כתוב חרד מס' 00037. באיור נראים גם ציטוטים של שר הביטחון יעלון ושל גדי אגמון. בצד האיור נראים ילדים שאומרים: "אמאל'ה, אלה הדפוקים מהשכונה שלנו".

כרוז זה הוא רק חלק אחד מארבעה כרוזים אשר נתלו, כל אחד מציג את החיילים באור שלילי ומבזה.
כזכור, ביום שישי האחרון, הותקף קצין צה"ל אשר הגיע לשכונת מאה עם הרכב שלו וניפצו את שמשת רכבו. החייל עצמו לא נפגע, אך אמו של החייל שהותקף, יעל אלון, כתבה בפייסבוק שלה בעקבות תקיפת בנה כי "שבת סוערת עברה עלינו, הטלטלנו בין רצון למחות ולמחוץ את הפורעים לבין ההבנה כי מדובר במיעוט של מטורפים בציבור החרדי".
"ניסו לבצע לינץ' בילד שלי, שבמקרה הוא בן 21 וקצין בגבעתי. מה שקורע לי את הלב הוא העובדה שאף אחד לא התייצב לימינו, ב-12 בצהריים, במאה שערים, מקום שוקק חיים. אף אחד לא נזכר במצוות "לא תעמוד על דם רעיך", מצווה דאורייתא. אנשים, נשים וטף הסתכלו בלינץ ואף אחד לא הציע עזרה או מקום מסתור מהפורעים".
"אני מנסה למנף את המקרה הזה למקום של שינוי ותקווה. מחפשת אנשים מהחברה החרדית שרוצים ליצור דיאלוג. מחפשת את הרוב הדומם, ששתק כשהתקיפו את הבן שלי. מבקשת לתת להם כוח. תמחו. אל תעמדו מנגד ותראו דם נשפך. הבן שלי, שלעולם יישאר הילד שלי, לחץ בקיץ בשג'עיה גם כדי שהחרדים האלה יילכו ללמוד תורה. ודאי לי שזו אינה תורה. ואלה שתקפו אותו והתבוננו, אינם לומדי תורה ומקיימיה".
"ולבן שלי, ולמחלקה שלו, 33 חיילים אמיצים שהגיעו מהמגזר החרדי, אני מחזקת את ידיכם ואת כל פרויקט שחר המדהים", סיכמה האם".