אירוע מרגש אירע הבוקר (שלישי) ברחבת הכותל המערבי. שבוע בלבד לאחר שנפצע קשה בפיגוע דקירה בשער שכם וירה במחבל, הגיע לוחם מג"ב לתפילה והודיה וברכת 'הגומל'.



הלוחם התקבל על ידי רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ' שהניח לו תפילין. השניים אמרו ביחד פרק תהילים לרפואתו והלוחם בירך ברכת הגומל. הרב בירכו ואיחל לו רפואה שלמה איתנה במהרה.



הלוחם לווה על ידי חבריו במג"ב ששמחו יחד איתו בתפילת ההודיה.




לוחם מג"ב שנפצע מניח תפילין בכותל. צילום: יח"צ


בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון משה יעלון ביקרו בצהריים בבית החולים הדסה עין-כרם את שוטרת המשטרה הצבאית שנדקרה השבוע בקבר רחל, ואת פצוע פיגוע הירי בשילה.



ראש הממשלה אמר בתום הביקור: "ביקרנו עכשיו את הפצועים שגילו אומץ לב, קור רוח, ורוח איתנה מאוד מרשימה. איחלנו להם, שר הביטחון ואני, החלמה מהירה, וכמובן אנחנו מביעים תנחומים ודואבים את יגונם של אליעזר ושרה, שאיבדו את בנם, מלאכי - יוצא דופן ומיוחד במינו, ואין כאב גדול יותר מכאבם של הורים שמאבדים בן או בת, ולבם של כל אזרחי ישראל עמם".



נתניהו אמר עוד: "סיכלנו למעלה ממאתיים ניסיונות פיגועים מאז תחילת השנה שעברה, וגם אל המרצחים הללו והמפגעים הללו אנחנו נגיע. אנחנו נגבה מחיר כבד גם מהטרוריסטים וגם משולחיהם ותומכיהם".