בני משפחתו של הצעיר הבדואי הנעדר, שיצא מביתו ב-20 לאפריל השנה,והוא אחד משני נעדרים, שכפי שהותר היום לפרסום, חצו את הגבול לרצועת עזה, הדגישו בשיחה ל"מעריב אונליין", כי זו אינה הפעם הראשונה שהוא עובר את הגבול.

"הוא עבר את הגבול פעם לירדן, פעם למצרים ופעם לרצועת עזה - בפברואר 2010 - ובשלושת המקרים הללו הוחזר לחיק המשפחה", אמר בן משפחתו של הצעיר. "בפעם הרביעית הוא נכנס כנראה לרצועה ולא חזר".
 
קרוב משפחתו של הצעיר טען, כי "אף גורם מכוחות הביטחון לא שיתף את המשפחה במקרה זה". הוא הוסיף, כי לשכת מתאם הפעולות השיבה אותו בעבר גם ממצרים וגם מרצועת עזה. "אנו מקווים שהוא נמצא שוב בעזה ושיחזור אלינו בשלום", אמר קרוב המשפחה. "הוא לוקה בנפשו וזו אינה הפעם הראשונה בה הוא נעדר".
 
האיש הוסיף עוד, כי "במקרה הזה חששנו שהוא נהרג, אך כששמענו את הבשורה שהוא נמצא ברצועה - נרגענו. אנחנו לא מעבירים שום מסר לעזה, כי אם הוא נמצא שם אז אין חשש לחייו, ואנו תקווה שישיבו אותו בקרוב אלינו, כי אין לנו קרובי משפחה ברצועה".
 

מצדו הכחיש ראש המועצה בה מתגורר הצעיר בדואי הנעדר,  שיש בידיהם מידע אודותיו. "אם הפרסום נכון, מדובר בצעיר שהחזרנו אותו פעמיים מעזה בעבר, כמו כן החזרנו אותו פעמיים מירדן ופעם אחת מהגדה המערבית", אמר ראש המועצה. הוא הוסיף כי "הוא סובל מבעיות נפשיות וכל הזמן נעדר מהבית".