אלוף-משנה אליעזר טולדנו ימונה למזכיר הצבאי לראש הממשלה, כך נמסר הערב (שישי) מדובר צה"ל.  ההחלטה על המינוי התקבלה היום על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו, ובתיאום עם שר הביטחון משה (בוגי) יעלון והרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט.

עם מינויו לתפקיד, בעוד זמן קצר, יועלה אלוף-משנה אליעזר טולדנו לדרגת תת-אלוף ויחליף בתפקידו את אלוף אייל זמיר אשר מכהן בתפקיד זה במהלך שלוש השנים האחרונות וימונה לאלוף פיקוד הדרום.
 
טולדנו, בן 42, התגייס לחטיבת הצנחנים בשנת 1991. בהמשך, הפך למפקד גדוד "פתן" של חטיבת הצנחנים, מפקד יחידת "מגלן", תפקד כקצין אג"ם באוגדת יהודה ושומרון, מפקד עוצבת "נשר" ולבסוף כמפקד חטיבת הצנחנים עד לפני כחודש. טולדנו נשוי ואב לחמישה.

מדובר בקידום משמעותי עבור טולדנו שבאה לצד החלטתו של הרמטכ"ל לקצץ תקן נוסף במטכ"ל. טולדנו יהיה המזכיר הצבאי הראשון בדרגת תת אלוף שכן עד היום מזכיר צבאי עמד על תקן אלוף. תקן נוסף שצפוי להפוך מאלוף לתת אלוף הוא תפקיד הפרקליט הצבאי הראשי שלאחר סיום תפקידו של הפצ"ר הנוכחי התקן ירד לתת אלוף.
 
מזכירו הצבאי של נתניהו אלוף אייל זמיר יחליף את מפקד פיקוד הדרום האלוף סמי תורג'מן. זמיר נכנס לאחד התפקידים החשובים במטכ"ל שנה לאחר צוק איתן כשהדי הלחימה בקיץ האחרון התחלפו עם הכנות הגזרה לעימות הבא.