בקבוקי תבערה ואבנים יודו הערב (רביעי) לעבר כוחות משטרה בא-טור. אחד מבקבוקי התבערה פגע בג'יפ של לוחמי מג"ב אשר הצליחו להימלט מהרכב. האש התפשטה לעבר כלי רכב סמוכים. שוטר נפגע קל כתוצאה משאיפת עשן. כוחות במקום כמו גם צוותי כיבוי אש. 



מוקדם יותר נפצע שוטר משמר הגבול לאחר שבן מיעוטים ניגש הערב לעבר צוות של שוטרי מג"ב ליד שער שכם, צעק לעברם וניסה לתקוף אותם באמצעות גרזן. 


מעצר הדוקר ליד שער שכם

הלוחמים השתלטו על החשוד, שתוך כדי דקר את אחד הלוחמים ברגלו. הלוחם נפצע קל ומטופל במקום.



מפקד הפלוגה סגן ניצב ניסו גואטה שיבח את ערנות הלוחמים: "לפני קצת יותר מחודשיים היינו עדים לפיגוע נוסף כמעט באותו המקום. המוכנות והעירנות של הלוחמים הם הגורם המרכזי לסיומם של האירועים האלו עוד בטרם מצליחים המפגעים לפגוע בחפים מפשע״.



כזכור, במהלך החודש האחרון, גדלו משמעותית נסיונות המפגע הבודד להביא לניסיונות הרג של אנשי כוחות הביטחון. 
במספר פיגועים נוספים שאירעו לפני כעשרה ימים, דקר מחבל ישראלי בן 26 בתחנת דלק ופצע אותו קל. כוחות צה"ל שהיו באיזור ירו במחבל. הגבר שנדקר הגיע בכוחות עצמו למחסום עפר הסמוך למקום, שם חבר לכוחות מד"א שהעניקו לו טיפול רפואי וטיפלו בפציעה בכתפו. לאחר מכן הוא פונה לבית החולים שערי צדק. באירוע אחר נפצע קל בצומת הביתות שבשומרון לוחם מג"ב, אשר נדקר על ידי מחבל, שנורה על ידי חלק מהכוח במקום ומת מפצעיו.
באירוע השלישי באותו היום, נפגע חייל צה"ל באורח קל בפיגוע דקירה כשבחקירתו סיפר המחבל, תושב בית ענאן, כי הוא רב עם אביו והחליט לצאת לבצע פיגוע. לדבריו, כשהגיע למחסום ביקש מאחד החיילים לשתות מים. החייל הביא לו בקבוק מים ואז המחבל דקר אותו. החייל שלף את נשקו וירה לו בידו.