נער בן 15 נדקר לפנות בוקר (ראשון) בירושלים ונפצע באורח בינוני. המחבל הדוקר ניסה להימלט ושוטרים שנכחו במקום ירו בו וחיסלו אותו.
הנער נדקר ברחוב חיים בר לב סמוך לכביש מספר 1 ופונה במצב בינוני לבית החולים שערי צדק עם דקירות בחזה ובגב במצב יציב. דקות ספורות קודם לכן ניסה המחבל לבצע פיגוע דקירה סמוך לשער שכם ללא הצלחה.  
המחבל נורה על ידי השוטרים שנכחו במקום ומת, הסכין שהיתה בידו ומגואלת בדם נתפסה. מדיווח של איחוד הצלה עולה כי הנער נדקר בפלג גופו העליון. מתנדבי איחוד הצלה העניקו לו טיפול רפואי ראשוני טרם פינויו לבית החולים.  

נחום ברנשטיין, סגן ראש סניף ירושלים של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בצעיר שנדקר בפלג גופו העליון ככל הנראה על רקע לאומני. הדוקר שנמלט נורה למוות על ידי כוחות הביטחון בסמוך לרחוב החומה השלישית. בשלב זה ככל הנראה מוגדר האירוע כפיגוע דקירה. נסיבות המקרה בבדיקה של משטרת ישראל".

פיגוע שני בבירה

מוקדם יותר אמש התרחש פיגוע דקירה בירושלים סמוך לשער האריות בעיר העתיקה שבו נרצחו שני בני אדם ושלושה נוספים נפצעו. בפיגוע נרצחו הרב נחמיה לביא, בן 41 מירושלים ואהרן בנט בנט, בן 21 מביתר עילית. 

הפיגוע אירע ברחוב הגיא הסמוך לשער האריות שבעיר העתיקה, רחוב מרכזי והומה אדם. במהלך האירוע, המחבל דקר מספר אנשים ולקח את האקדח של אחד הפצועים, אשר בעזרתו ביצע ירי לעבר קבוצת תיירים. 

כוחות של מג"ב שהגיעו למקום, נטרלו את המחבל שנפצע במצב קשה ולאחר מכן הוא מת מפצעיו.

תיעוד מרגעי האימה: צפו ברגעי הירי מהפיגוע

ארגון הג'יהאד האסלאמי נטל אחריות על הפיגוע סמוך לשער האריות ואמר כי "הפיגועים יימשכו בתגובה על פשעי הטרור של הכיבוש". גם ארגון חמאס בירך על הפיגוע ואמר כי "הפיגוע הגיע בעקבות הפשעים של הכיבוש כנגד העם הפלסטיני".