"אני ברחתי והוא רדף אחרי עם הסכין ודקר אותי שוב ושוב", כך תיאר היום (שישי) עיד הוואשלה, בן 44 מהפזורה הבדואית את שאירע כשנער בן 17 החל לדקור עובדים פלסטינים ובדואים כנקמה על הפיגועים בימים האחרונים.



הוואשלה סיפר למעריב אונליין כי הוא היה בקיוסק וכשיצא ראה שהוא דקר את העובדים הפלסטינים. "הוא רץ לעברי ודקר אותי פעם אחת ואז מישהי שאני מכיר צעקה עליו 'תעזוב אותו תעזוב אותו'. לדבריו, באותה עת שומר בית הספר היה עם אקדח שלוף וצעק לעברו "עזוב אותו" והוריד את האקדח רק כשהוא עזב אותי. "המצב היה מסוכן".

פיגוע בדימונה


הוואשלה פונה לבית החולים סורוקה במצב בינוני יחד עם תושב בדואי נוסף. שני העובדים הפלסטינים שנדקרו פונו במצב קל. 



הנער, בן של שוטר שנפטר, נמלט מזירת האירוע ונתפס לאחר זמן קצר. הוא הודה במעשה וטען כי ביצע אותו על רקע לאומני. בחקירתוטען כי חשב שכל הערבים מחבלים ולכן דקר היום ארבעה ערבים עד שנעצר.


 


יוסף אל-מחדי, אחיו של הפצוע הבדואי עבדאללה בן ה-20, אמר ל״מעריב אונליין״ כי מדובר בפשע נגד אדם שבסך הכל ביקש לעבוד: ״אם הדוקר היה ערבי המשטרה הייתה מחסלת אותו ומקבלת צל״ש. אח שלי לא פשע ובסך הכל יצא לעבוד ולחסוך כסף ללימודים. זה פשע שאדם שעובד מותקף בעת עבודתו בגבו״.


אל-מחדי אף האשים את עיריית דימונה ב"רשלנות פושעת, מאחר ולמרות המצב הביטחוני היא הפקירה את אחי והיה עליה להציב שני פועלים או יותר ברחוב״.