מטוסי חיל האוויר תקפו מספר מטרות חיזבאללה בדרום סוריה, כך לפי דיווחים בכלי התקשורת בסוריה.

על פי הדיווחים, בסביבות השעה 12 חדרו מטוסי קרב של חיל האוויר הישראלי משטח לבנון אל שטח סוריה ותקפו מטרות בדרום סוריה, באזור הגבול הלבנוני-סורי (אזור " ג'ארוד" ו "אל קלמון"). 
מדובר בייחוס ראשון של תקיפה אווירית לישראל (עפ"י מקורות זרים) מאז כניסתה של רוסיה ללחימה בסוריה.

השיחות שהתקיימו אמש על עתידה של סוריה הסתיימו בכישלון. כך טענו גורמים אשר לקחו חלק בדיונים שנערכו בווינה. שר החוץ הרוסי, סרגיי לברוב, אמר כי השיחות הסתיימו בכישלון משום שהצדדים לא הצליחו להסכים על גורלו של הנשיא בשאר אסד. "אני מאמין שהעם הסורי צריך לקבוע מי יהיה מנהיגו", אמר לברוב. רוסיה היא אחת התומכות הגדולות של אסד, יחד עם איראן.
 
מנגד, שר החוץ הצרפתי, לורן פביוס אמר כי כל פתרון מדיני שיביא לסיומה של מלחמת האסרחים במדינה חייב לכלול את ירידת אסד מהשלטון. 
 
על פי הדיווחים בווינה, איראן כבר לא מתנגדת להחלפתו של אסד ומציעה תקופה בת חצי שנה בסופה ייערכו בחירות לנשיאות. יריביו של הנשיא דחו את ההצעה בטענה שהיא תכסיס על מנת להשאירו בשלטון.  
 
שר החוץ של גרמניה, פרנק וולטר שטיינמאייר, אמר כי סבב השיחות הבא צפוי להתקיים בעוד כשבועיים. על השיחות הוא אמר כי לא היתה פריצת דרך, אך גם לא היתה צפויה אחת כזאת כרגע.
 
ארה"ב מכניסה כוחות קרקעיים לסוריה
 
בתוך כך, בבית הלבן הבהירו כי ההחלטה להכניס כוחות מיוחדים לסוריה, אינה אומרת שבכוונת הנשיא ברק אובמה לנהל מבצע קרקעי ארוך טווח בסוריה. עשרות החיילים ישמשו כיועצים לכוחות הכורדים הנלחמים נגד המדינה האסלאמית בצפון המדינה.
 
גורם בממשל אמר שהנשיא אישר לשלוח פחות מ-50 חיילים לצפון המדינה כדי לעבוד עם הקבוצות המקומיות, בעיקר הכורדים שתפסו את השטח בצפון סוריה, סמוך לגבול עם טורקיה. 
 
הצעד הוא חלק מחבילת מהלכים על מנת לחזק את המלחמה נגד דאעש, כולל שליחת מטוסי קרב לאזור ודיונים עם עיראק על הקמת כוח משימה של כוחות מיוחדים. 
 
מזכיר המדינה האמריקאי, ג'ון קרי, אמר כי ההחלטה על שליחת החחיילים התקבלה לאחר התייעצות עם מנהיגי הקונגרס. יו"ר בית הנבחרים החדש, פול ריאן, אמר כי הוא מצפה לאסטרטגיה עקבית בנוגע לסוריה.