אבירם שאול, אחיו של אורון שאול ז"ל, שגופתו עדיין נמצאת בידי חמאס, התראיין היום (ראשון) לתוכנית האקטואליה של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM וסיפר על חוסר שביעות הרצון של משפחות החללים אורון שאול והדר גולדין ז"ל, אשר לטענת המשפחות, נדחקו הצידה בזמן שבישראל מדברים על החזרת גופות המחבלים שביצעו את הפיגועים האחרונים בישראל למשפחותיהם.



"אנחנו באמצע הדילמה של להחזיר גופות מחבלים בזמן האחרון. לא ייתכן שחיילים שלנו, שנשלחו על ידי מדינת ישראל וצה"ל, נשארים שם ולא יכולים למקומם, לארץ ישראל. בינתיים מתעסקים פה בהחזרת גופות. מחבלים שרוצים להרוג אותנו חוזרים ולא מזכירים בכלל את אורון והדר בנושא הזה. זה כואב מאוד, זה דבר שהוא מאוד מאכזב, מאוד פוגע. מבחינתנו לא ככה צריך להתנהל, מבחינתנו לא ככה צריך להתנהג למשפחות. אני חושב שזה לא לעניין", אמר שאול. 

במערכת הביטחון טוענים שהגופות לא חשובות לחמאס, לג'יהאד ומצידם שיהיו גם אלף גופות, אמרו המראיינים, ולכך השיב האח השכול: "אותם מחבלים נשלחים על ידי חמאס, זה לא סוד שהארגון הזה מפעיל אנשים מתוך מדינת ישראל. אני, אח של אורון שאול וגם משפחתו של הדר גולדין, רוצים את בני המשפחה שלנו בבית. לא יכול להיות דבר כזה שלא מזכירים את אורון והדר בזמן שמתנהל דו שיח על החזרת גופות מחבלים. למעלה משנה וחצי, הם עדיין שם". 

"זה לא חשוב אם לג'יהאד ולחמאס זה לא חשוב, לנו זה חשוב. אנחנו רוצים את הבנים בבית. זה מתחיל בדברים קטנים, כששר אומר שזה לא חשוב בעניין של אורון והדר, מדברים כאלה זה מתחיל ומשם זה מתעצם. שבוע הבא יגידו ככה. אנחנו לא ניתן לזה להמשיך ככה, זה לא יקרה", סיכם אבירם שאול.