לוחם מג"ב בן 19 נפצע היום (רביעי) אנושות בפיגוע דריסה שאירע בכביש 60 באזור חלחול הסמוך לחברון ונשקפת סכנה לחייו. 



סמוך לשעה 16:00 בצומת חלחול לכיוון צפון, נסע במהירות רכב לעבר צוות לוחמי משמר הגבול שפעלו במקום ולפתע הסיט נהג הרכב את רכבו ופגע בעוצמה רבה באחד הלוחמים. הלוחמים שעמדו בסמוך פתחו בירי מדוייק לעבר המחבל, הוא חוסל ומותו נקבע במקום.
 

חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לצעיר כבן 20 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית ופינו אותו לבית החולים הדסה עין כרם. לאחר מכן דווח בבית החולים כי ליחידת הטראומה פונה הפצוע כשהוא סובל מפגיעת ראש וחבלות נוספות, מצבו אנוש, נמצא בסכנת חיים.


תחילה דווח על פצוע נוסף, אך התברר כי זה לא נפצע אלא רק נפל על הכביש ולאחר מכן קם ללא פגע.
 
פאראמדיקית מד"א, דבורה אביעד שהגיעה למקום סיפרה: "בשולי הכביש שכב צעיר כבן 20 מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה, יחד עם כוח רפואה צבאי שהגיע למקום הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני מציל חיים ופינינו אותו במצב קשה לבי"ח הדסה ע"כ כשהוא מורדם ומונשם".
 
אמש, נתפס פלסטיני עם סכין במעבר ג'למה בגלבוע ולא היו נפגעים באירוע. פלסטיני שהגיע לכיוון המעבר עורר את חשדם של המאבטחים במקום. לאחר נוהל מעצר חשוד הוא נעצר ובכליו נמצא מטען צינור וסכין. חבלן הוזעק למקום והפלסטיני הועבר לחקירה. החשוד נעצר על ידי גדוד של הסיור המדברי.
משרד הביטחון מסר מספר שעות לאחר תפיסת הפלסטיני כי "לאור רצף אירועי הטרור וניסיונות הפיגוע לעבר כוחות הביטחון במעבר גלבוע, ובעקבות הנחיית גורמי הביטחון, רשות המעברים במשרד הביטחון סגרה את מעבר גלבוע לתנועה, עד להודעה חדשה.מעבר גלבוע הינו אחד המעברים הגדולים והחשובים לאורך קו התפר. מידי יום משתמשים במעבר אלפי פועלים פלסטינים שנכנסים לעבודה בישראל, מאות משאיות ישראליות ופלסטיניות, ואלפי כלי רכב ישראלים שנכנסים לקניות ומסחר בג'נין. יודגש כי ניסיונות הפיגוע של גורמי הטרור מובילים בראש ובראשונה לפגיעה בכלכלה הפלסטינית".