חוסיין דוואבשה, אביה של האם ריהאם שנרצחה עם בעלה סעד ובנה הפעוט עלי בפיגוע הטרור בכפר דומא, אמר היום (חמישי) למעריב אונליין כי לא עודכן בדבר מעצרם של החשודים בביצוע הפיגוע. "ידעתי על מעצרם של רוצחי בני משפחתי מכלי התקשורת. אף גורם רשמי בישראל לא הודיע לי על מעצרם", אמר הסב של אחמד דוואבשה, הילד ששרד את ההצתה ונפצע באורח קשה.



לדבריו, לא קיבל עדכון בפרטי החקירה והביע את תסכולו: "העניין לא ברור עד כה. אני לא יכול לתאר את תחושותיי. מהי תחושת אדם שאיבד משפחה שלמה. אני לא שמח על מעצרם, כי הממשלה שנתנה חופש תנועה למתנחלים הקיצוניים בתוך הכפרים הפלסטיניים, ללא שום פיקוח, היא שנתנה להם רישיון להרוג".



דוואבשה הבהיר כי לא יגיע לבית המשפט כדי ללוות את משפטם של החשודים. "אני לא יכול להביט בהם. עדיף לי למות לפני שאפגוש אותם. גם אם יקבלו עונש מוות, זה לא ינחם אותי ולא ירצה אותי. האם העובדה שישימו אותם מאחורי סורג ובריח תחזיר לי את המשפחה? איבדתי את המשפחה", סיפר הסב.



לדבריו נכדו אחמד עובר כמעט מדי שבוע ניתוח נוסף, וסובל מסיוטים: "הוא מתעורר בלילות, ומביע חשש שבאים לשרוף אותו. המשפחה במצב מאוד קשה. אני לא מאחל לאיש את מה שעובר עלינו".




זירת הפיגוע בכפר דומא. צילום: מרים אלסטר. פלאש 90



מוקדם יותר היום הותר לפרסום כי נעצרו חשודים במעורבות ברצח בני משפחת דוואבשה עוד אושר לפרסום היום כי בימים האחרונים נעצרו לחקירה על-ידי גורמי הביטחון צעירים החשודים בהשתייכות להתארגנות טרור יהודית ובביצוע פיגועי טרור.



במסגרת חקירות אלה נבדקים חשדות קונקרטיים סביב הפיגוע הקשה שאירע בכפר דומא. מהלכי החקירה מתבצעים תוך שיתוף פעולה בין שירות הביטחון הכללי, משטרת ישראל ופרקליטות המדינה. שאר פרטי החקירה, לרבות זהות העצורים הינם תחת צו איסור פרסום.