שלושה צעירים תושבי ג'נין נעצרו הערב (רביעי) בעפולה לאחר שברשותם נמצאו סכיני קצבים. אזרחים דיווחו למשטרה על שלושה חשודים הצועדים ברגל ברחוב ארלוזורוב בעיר עפולה. עם קבלת הדיווח פתחו שוטרים בסריקות אחר החשודים.



תוך מספר דקות זיהו השוטרים את שלושת צעירים העונים לתיאור וניגשו לבדוק אותם. בבדיקה התברר כי השלושה תושבי ג׳נין וברשות כל אחד מהם נתפס סכין קצבים. השלושה נעצרו מיד והובאו לתחנת המשטרה.



השלושה נעצרו מיד, שניים מהם קטינים והשלישי בגיר. כוונותיהם של השלושה בבדיקה והם נמצאים כעת בחקירה. הסכינים שנתפסו הם בעלי להב באורך של 23 ס״מ.

פיגוע ירי בשומרון


סיכול הפיגוע התרחש לאחר שמוקדם יותר נפצעו שני בני אדם בפיגוע הירי סמוך לאבני חפץ בשומרון. בני הזוג, רחל ושאול ניר נפצעו באורח קל וקשה. שאול היה חבר במחתרת היהודית. השניים הם תושבי הרובע היהודי בירושלים, חתנם נתנאל עוזרי, נרצח בשנת 2003 בפיגוע בחברון. הפיגוע הערב התרחש ביום בו לשניים נולדה נכדה.



שאול נפצע באורח קשה עם חבלת ראש וירי בגפיים ורעייתו רחל נפצעה באורח קל עם פצע ירי בגפיים. בני הזוג הגיעו למחסום אבני חפץ שם הם קיבלו טיפול רפואי. האירוע התרחש בכביש 557, סמוך לצומת אבני חפץ כשמחבלים פתחו באש לעבר רכבם. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לפצועים. האישה בשנות ה-60 לחייה פונתה על ידי מד"א לבית החולים מאיר בכפר סבא. בן זוגה גם הוא בשנות ה-60 לחייו טופל במקום על ידי כוח רפואה צבאי ופונה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה. 



לבית החולים בילינסון הגיע הגבר שנפצע באורח קשה ולמרכז רפואי מאיר הגיעה האישה במצב עם פצע ירי בירך. מבדיקות בזירת הפיגוע עולה כי המחבלים ירו צרור של לפחות 40 כדורים, 23 מהם פגעו ברכב וחלקם בבני הזוג.