שוטר צבאי זייף מסמכים שתיעדו נהיגה במהירות מופרזת אבל לא יעמוד לדין בבית דין צבאי. השוטר, שמשרת ביחידת של המשטרה הצבאית בצפון היה ממונה, בין היתר, על עריכת מסמכים המתעדים פעילות שוטרים צבאיים בתחנת בה שירת. בעקבות חשדות לזיוף מסמכים הנוגעים  לאכיפת מהירות במד מהירות לייזר (ממל"ז), שתיעדו כביכול, בדיקות תקינות שנערכו במכשירי המדידה המשטרתיים, נפתחה חקירה פלילית.

בסיום החקירה, החליטה הפרקליטות הצבאית בפיקוד צפון להגיש כתב אישום חמור כנגד החייל בעבירות של זיוף מסמכים צבאיים. יודגש כי הרשעה בעבירות כאלה, מביאה עמה רישום פלילי שמשפיע רבות על יכולת ההשתלבות בתעסוקה בחיים האזרחיים.
כשקיבל הנאשם את הכתב אישום, הוא פנה לעו"ד דנה נוף, סא"ל במיל. העוסקת בדיני צבא, כדי שתייצגו בהליך הפלילי בבית הדין הצבאי. עורכת הדין דנה נוף, שייצגה את  הנאשם, טענה כי החייל פעל בתום לב שלא כדי להפיק טובת הנאה אישית, אלא כדי לסייע למפקדיו לעבור ביקורת שנערכה ביחידה על ידי מפקדת חיל משטרה צבאית.

עו"ד נוף שוחחה עם גורמים פיקודיים שלא נחקרו, נפגשה עם גורמי הפרקליטות הצבאית אחר שהצליחה לבסס ולשכנע במניעיו התמימים של החייל, החליטה הפרקליטות בצעד נדיר לבטל את כתב האישום ולהסתפק בהליך משמעתי.