שבוע לאחר שהותר לפרסום כי שלושה עצורים נמצאים בידי השב"כ בחשד לביצוע פעולת הטרור היהודי בדומא, אומר הבוקר (שלישי) שר הביטחון משה בוגי יעלון כי אין עדיין די ראיות להעמיד לדין את העצורים.

"אנחנו חושבים שאנחנו יודעים מי הקבוצה שאחראית לזה, לכן נקטנו בצעדים דרקוניים כמו מעצרים מנהליים ומעצרים עם צווי הרחקה ואחרים. אבל אין לנו עדיין ראיות כדי להעמיד אותם לדין.  ובזה השב"כ מתאמץ", אמר יעלון.

שר הביטחון אישר את הפרסום במעריב כי אין בידי מערכת הביטחון ראיות מוצקות להעמיד את העצורים בפרשה לדין על ידי הגשת כתב אישום ובכך השב"כ עוסק בימים אלה בעיקר באמצעות הפעלת לחץ על העצורים, ובמקרים מסוימים על ידי בני משפחתם.

גורם בכיר המעורה בחקירה אישר למעריב כי אכן "מדובר בתיק סבוך שהפענוח בו עוד רחוק". על הטרור היהודי אומר שר הביטחון יעלון כי "הלוואי וגם אני יכולתי להגיד שאין טרור יהודי ,כי אני בוש ונחלם לנוכח זה שיש טרור יהודי". השר סירב להיכנס לפרטי החקירה שעליה מוטל צו איסור פרסום גורף, אבל הסביר כי נעשו צעדים שמסכלים את החוליה הספציפית הזו. "עובדה, מאז שנקטנו בצעדים מולם הם לא הצליחו לממש פיגוע נוסף וטוב שכך", אמר יעלון.

השר התייחס גם לפרסומים על המכתב שנחשף במעריב וכביכול נכתב על ידי החלל אורון שאול ז"ל שמקום קבורתו לא נודע, ומשפחתו קיימה השבוע מסיבת עיתונאים. "זו סוגיה לא פשוטה שאיננו מתכוונים להיכנע בה לתכתיבים כאלה ואחרים ולדרישות מופרזות של החמאס, כמו שלצערי קרה בעבר, בנוגע לשחרור אסירים", אמר יעלון שהבהיר כי ישראל לא תשחרר אסירים תמורות החללים שבידי החמאס.