התגובה של צה"ל ל"חתונת השנאה": בעקבות הפרסום בו נראו הנפת נשקים במהלך חתונה, שזכתה לכינוי "חתונת השנאה" , נשפט הבוקר (שישי) חייל מגדוד "נצח יהודה" של חטיבת כפיר, ונשלח ל-21 יום בכלא לאחר שנמצא כי נשקו הונף במהלך האירוע. 

בעקבות הפרסום בו נראו הנפת נשקים במהלך החתונה, תוך קריאות שנאה, הורה  הרמטכ״ל, רב-אלוף גדי איזנקוט על בדיקת מעורבותם של חיילים באירוע. כחלק מהבדיקה פתחה המשטרה הצבאית החוקרת בחקירה בשיתוף עם משטרת ישראל.

במקביל, בוצעה בדיקה בתוך צה"ל, שהעלתה כי אחד הנשקים שהונף הוא נשקו האישי של חייל מגדוד ״נצח יהודה״. מדובר צה"ל נמסר עוד, "כי במהלך האירוע בו השתתף, לא פיקח החייל על נשקו האישי, והנשק ניטל ע״י נוכחים באירוע והועבר מיד ליד".

הבוקר הועמד החייל לדין משמעתי ע״י מפקד חטיבת כפיר, אל״ם גיא חזות, ונשפט לעשרים ואחד ימי מחבוש.
גורם בצה"ל הוסיף כי "החייל צפה בנשק עובר מיד ליד ולא פעל כדי להשיבו אליו".

בנוסף, קיים היום מח״ט כפיר, אל״ם גיא חזות שימוע לשני לוחמים מאותו הגדוד, ״נצח יהודה״ שנגדם התנהלה חקירת מצ״ח באשמת השתתפות במעשי אלימות כנגד עצירים פלסטינים. מדובר צה"ל נמסר כי "בסיום ההליך החליט המח״ט כי הלוחמים פעלו בניגוד למצופה מהם ובדרך שלא עולה בקנה אחד עם רוח צה״ל, ועל כן החליט כי אחד הלוחמים יועבר מהחטיבה לשיבוץ מחדש ולוחם נוסף יושעה מתפקיד לוחמה ויועבר לתפקיד מנהלתי".