חשד לפיגוע באשקלון: חייל צה"ל כבן 20 נדקר הבוקר (ראשון) ונפצע קל בשדרות בן גוריון סמוך לתחנה המרכזית באשקלון. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי במקום ופינו אותו לבית החולים ברזילי בעיר כשהוא בהכרה מלאה. הצעיר סובל מפצע דקירה בבית השחי. המחבל נורה ונוטרל לאחר שניסה לברוח מהזירה והסכין נמצאה בזירה. כוחות הבטחון בודקים  את זהותו של הדוקר. הרקע למקרה הוא ככל הנראה פלילי. 


לאור העובדה שהיורה הוא אזרח סודני שבכליו לא נמצאו ספר קוראן וכדומה, נבדק גם החשד לפיו מדובר באדם המעורער בנפשו, אך לא נשללת האפשרות כי מדור באירוע לאומני בכל זאת. 

על פי החקירה הראשונית, בסביבות השעה 08:20 בבוקר נדקר חייל בצומת נאות אשקלון בסמוך לתחנת האוטובוס על ידי חשוד שהחל נמלט רגלית. חייל אחר שהבחין במקרה נטל את נשקו של הנדקר והחל מרדף אחר החשוד במעשה. ברחוב החסידה הצליח החייל להגיע אל הדוקר וניטרל אותו. כוחות משטרה רבים שהוזעקו למקום החלו בסריקות נוספות אחר חשודים נוספים, וחקרו את נסיבות האירוע.



פאראמדיק מד"א אריאל פלאוט שטיפל בפצוע סיפר: "היינו בנסיעה כשלפתע אזרחים סימנו לנו לעצור. הבחנו בצעיר כבן 20 יושב על ספסל בהכרה מלאה עם מספר פצעי דקירה בפלג גופו העליון. העלנו אותו לאמבולנס והענקנו לו טיפול רפואי תוך פינוי לבית החולים. מצבו הוגדר קל והוא שוחח איתנו בדרך". 
היום חל שיפור במצבה של שלומית גונן מקיבוץ משמר הנגב, שנפצעה אמש באירוע דקירה ברהט. מבית החולים סורוקה דווח שגונן, בת 65, נפצעה בצווארה ובאוזנה. לאחר טיפול ראשוני בחדר הטראומה הועברה לאשפוז ולהמשך טיפול במחלקה לכירורגיה פלסטית. מצבה מוגדר כעת קל. האירוע קרה אתמול ליד סניף "פיצה האט" בכניסה לשכונה 24 בעיר הבדואית. האישה נדקרה על ידי נער ערבי שנמלט מהמקום. מן המשטרה נמסר כי האירוע הוא ככל הנראה על רקע לאומני. כוחות גדולים של משטרה ערכו סריקות לאיתור הדוקר ובמקביל הוקמו מחסומים באזור.
עדי ראייה סיפרו ל"מעריב", כי "ראינו נער פלסטיני מהשטחים, כנראה שוהה בלתי חוקי, שדקר את האישה ונמלט. מיד הזעקנו אמבולנס כדי לטפל בה. זה היה סמוך לפיצה האט בכניסה לשכונה 24 בעיר".סאלם, עד ראיה לאירוע, סיפר בראיון לגלי צה"ל: "היינו בחנות בשר וראינו שוהה בלתי חוקי עם חולצה אדומה וכובע. הוא הוציא סכין והתחיל לדקור יהודייה שבאה לקניות פה, רצנו אליו אבל הוא ברח לשוק. המשטרה הגיעה תוך עשר דקות".