שוטר תנועה בן 43 נפצע באורח קל בפיגוע דקירה שהתרחש הבוקר (חמישי) בכפר עוג'ה בבקעת הירדן. השוטר הכווין את התנועה בעקבות עץ שקרס על כביש 90 ומחבלת בת 14 ניצלה את ההזדמנות ודקרה את השוטר בכתפו. לאחר הדקירה המחבלת תושבת הכפר החלה לברוח והשוטר הדקור פתח במרדף רגלי אחריה. הוא עצר אותה ללא ירי והמחבלת נעצרה ונלקחה לחקירה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לשוטר לבית חולים "העמק" עם פצע דקירה בפלג גופו העליון.

הפיגוע היום מתרחש לאחר שני פיגועים שהתרחשו אתמול באיו"ש. שני חיילים כבני 20 נפצעו קל בפיגוע דקירה שאירע אתמול בהר ברכה שבשומרון. מרדף עדיין מתקיים אחר המחבלים. השטח הוכרז כשטח צבאי סגור, כוחות גדולים סרקו במרחב וכוחות נוספים הוקפצו לגזרה. אחד מהפצועים נדקר בכתפו והשני נפצע גם הוא באורח קל. פרמדיק מד"א מיקי נמש שטיפל בפצוע סיפר: "כשהגענו למקום ראינו צעיר בהכרה מלאה עם פציעה מדממת בפלג גופו העליון, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותו לבית חולים כשמצבו מוגדר קל עד בינוני ויציב. פצוע נוסף באורח קל טופל על ידי כוח רפואה של צה"ל שהיה במקום".

מוקדם יותר אתמול, תקפו שני מחבלים באלות אזרח ישראלי סמוך לביתו ביישוב עלי. האזרח פונה כשמצבו קל לקבלת טיפול רפואי בבית החולים "שערי צדק" בירושלים. שני המחבלים נורו וחוסלו על ידי כוח צה"ל. סמוך לבית אותרה גם סכין. מי שנפצע בראשו כשניסה להדוף את המחבלים שניסו להיכנס לביתו, רועי הראל, סיפר לגלי צה"ל על הרגעים הקשים: "שניים עם בגדים שחורים קפצו עליי עם מקלות והצלחתי להדוף אותם. אחרי שנעלתי את הדלת הילדים התעוררו ואשתי הכניסה אותם לאחד החדרים". עד ראיה מהיישוב עלי סיפר ל"מעריב אונליין" על האירוע: "רגע לפני שנתקלו באזרח שהדף אותם, השניים ניפצו שמשות של רכבים במטרה לגרום לאחת המשפחות לצאת מביתה. הם ארבו במטרה לחדור לאחד הבתים ולבצע טבח". עוד הוסיף התושב כי "נס גדול קרה לנו בעלי". 

פיגוע ביישוב עלי פיגוע ביישוב עלי. צילום: דוברות בנימין
פיגוע ביישוב עלי פיגוע ביישוב עלי. צילום: דוברות בנימין

 
מבית החולים שערי צדק בירושלים נמסר כי "למרכז הטראומה בשערי צדק פונה לאחר טיפול ראשוני בשטח פצוע דקירה מהאירוע בעלי עם מספר דקירות בפלג הגוף עליון, במצב קל".  על פי מקורות פלסטינים, שני המחבלים שנורו וחוסלו הם תלמידי תיכון- לביב חלדון אנואר עזאם (17) ומיחמד הישאם עלי זג׳לאן (17), מהכפר קריוט שמדרום לשכם.