גדודי אל-קודס, הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלמי, פרסמו היום (רביעי) מסר מאיים המכוון לצה"ל. בסרטון מוצגים לוחמים חמושים ומאומנים, המתצפתים על ג'יפ צבאי ישראלי שמפטרל ליד הגדר של רצועת עזה ובו נמצאים כביכול קציני צה"ל. הלוחמים מכוונים אל הרכב טיל קורנט משופר. הווידאו מסתיים בכיתוב "להתראות לכם, הצל של הזוועה". בנוסף לסרטון נכתב: "נראה לכם מה זה פחד, אנחנו נפחיד אתכם".



הסרטון מתייחס באופן ישיר לדיווח על מותם של שני ילדים פלסטינים בליל שישי, במהלך תקיפת צה"ל ברצועה כתגובה לירי הרקטות לשטח ישראל. כזכור, צה"ל תקף ארבע מטרות של ארגון חמאס לאחר שנורו ארבעה טילים לשטח המדינה. מדובר צה"ל נמסר אז כי התקיפה בוצעה באמצעות כלי טיס של חיל האוויר וכי המטרות מהוות תשתיות טרור השייכות לארגון הטרור חמאס בצפון הרצועה.





בעקבות כך, באתר רשת SKY NEWS הבריטית בערבית דווח ביום שבת כי שני ילדים נהרגו במתקפה, ילד בן 10 ואחותו בת השש. מקורות פלסטינים אישרו את הדיווח. המסר שמבקשים אם כך, להעביר בג'יהאד האיסלמי, הוא שפעולות מסוג זה יתוגמלו בהתאם.



אתמול, הג'יהאד האיסלאמי הבטיח כי יעביר מסר לישראל באמצעות וידאו וטען שוב בהפחדה ואיומים כי "אם ישראל תמשיך בהפרות, הפסקת האש תיגמר". חשוב לציין כי מספר חודשים לאחר צוק איתן, פרסם החמאס סרטון בו מכוון רובה צלפים לעברו של רמטכ"ל צה"ל לשעבר בני גנץ, שם איימו באפשרות לפגיעה בצה"ל.