הסערה הציבורית והפוליטית סביב פרשת החייל החשוד ברצח מחבל מסרבת לדעוך. שר הביטחון משה יעלון התייחס היום (ראשון) בעמוד הפייסבוק שלו לראשונה לפרשה, וכן להסתה שנחשפה נגד הרמטכ"ל רב אלוף גדי איזנקוט. 

"בימים האחרונים מנהלים שרים וחברי כנסת חסרי אחריות, מסע שיסוי והסתה חסר תקדים בחומרתו נגד צה"ל, הרמטכ"ל וכלפי מפקדים בכירים" מסר השר יעלון. "במקום אחריות לאומית הם מפגינים הפקרות שאין כדוגמתה, מטעמים פוליטיים וציניים, גם במחיר של פגיעה בצה"ל, בחייליו ובמפקדיו, כמו גם פגיעה בחוסן הלאומי של מדינת ישראל. במסע ההתלהמות הזה לא צה"ל עומד בראש מעייניהם, וגם לא חוסנו, אלא שיקולים פופוליסטיים וטוקבקיסטיים".

על הכרזות שפורסמו נגד הרמטכ"ל אמר שר הביטחון: "הרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט מוביל את חיילי ומפקדי צה"ל למלחמה נחושה וחסרת פשרות בטרור הפלסטיני, וכלפי הטרור בכלל. אני מעניק לו ולחיילי צה"ל גיבוי מלא בפעולתם היומיומית המורכבת. כשצריך לחקור אנו עושים זאת, וכל מעורבות פוליטית צינית בנושאי תחקיר מבצעי, חקירה או הוראות פתיחה באש, היא הרסנית לצה"ל ופוגעת, בראש ובראשונה, בחיילים ובמפקדים".

 יעלון הוסיף כי "מי שמסית נגד הרמטכ"ל, שלא יתפלא למצוא כרזות נאצה נגדו. מי שמלהיט את האווירה, ומעודד במרומז הפרת חוק רק כדי לרצות מיעוט קיצוני ואלים - עוד יוביל אותנו לאנרכיה. הכוחות השפויים במדינת ישראל, מימין ומשמאל, חייבים להתאחד נגד הרוח הרעה הזו ולבלום אותה".

 

בימים האחרונים מנהלים שרים וחברי כנסת חסרי אחריות, מסע שיסוי והסתה חסר תקדים בחומרתו נגד צה"ל, הרמטכ"ל וכלפי מפקדים בכיר...

Posted by ‎משה (בוגי) יעלון - Moshe (Bogie) Ya'alon‎ on Sunday, March 27, 2016