תופעה חדשה בטרור היחידים: נערות פלסטיניות הופכות למחבלות משום שהן רוצות להגיע לגן עדן ולפגוש שהידים. השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, סיפר אתמול (רביעי) במהלך טקס הרמת כוסית לכבוד החג בראשון לציון, על התופעה החדשה שנתקל בה: "פעם הבטיחו למחבלים שמחכות להם 72 בתולות. מה שקרה שהיו כמה מחבלים שנראים כל כך טוב, שהמחבלות סיפרו בחקירה שרצו למות כדי להגיע אליהם".
 
כדוגמא הוא ציין את המחבל פאדי עלון, בן 19 מעיסאוויה, שנוטרל ונהרג לאחר שדקר נער יהודי בן 15 בירושלים באוקטובר האחרון - ופצע אותו באורח בינוני. השר ארדן הדגיש בדבריו כי "מה שהניע את גל הטרור האחרון זה שלפני ראש השנה היה מסע הסתה שלם שהשתתפו בו גורמים קיצוניים כמו התנועה האסלאמית, מנהיגים ערבים ישראלים, הרשות הפלסטינית והחמאס", אמר ארדן, "באמצעות הסמארטפונים, הפלסטינים ותומכיהם יכולים להגיע 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, למוח וללב של כל צעיר וצעירה ולספר להם שקרים איך ישראל רוצה להחריב את המסגדים על הר הבית".
 
"אני חשבתי שלא יכול להיות שהם מאמינים לשקרים האלה", הוסיף ארדן, "אז הלכתי וקראתי את התמלילים של החקירות של חלק מהמחבלים שנתפסו. זה פשוט לא ייאמן. המחבלים שנתפסו אומרים שהם חזרו מאירוע שמארגנת התנועה האסלאמית בו היא מספרת שאל-אקצה תיהרס, משוכנעים באמת שישראל עומדת להרוס את המסגדים".