המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים מפרסם היום (רביעי) בכמה עיתונים מודעה יוצאת דופן שתכליתה לצורכי גיוס מועמדים לעבודה אך גם יכולה לשמש כמודעת תדמית של הארגון. המודעה מראה שורות של מספרים שנראים כמו צלום מסך של מתכנת מחשבים ובביניהן מסתתרות המילים ARE YOU READY FOR A CHALLNGE, כלומר: האם אתה מוכן לאתגר?



בתחתית המודעה כתוב "זרוע הסייבר המבצעית" שיכולה ללמד כי העובדים נחוצים ליחידת הסייבר ההתקפית של הארגון ומעליה לוגו המוסד - סמל המדינה עם הכיתוב "באין תחבולות יפול עם ותשועה ברוב יועץ".
 
מעיון באתר הרשמי של המוסד מתברר כי גם בו יש פניה בעברית ובאנגלית למועמדים להגיש מועמדותם לעבודה בארבעה תחומים: טכנולוגיה/מחשב, מודיעין. מבצעי ומטה. התכונות הדרושות מהמועמדים לעבודה מבצעית הם "תעוזה, תחכום, תבונה ויצירתיות".
 

המוסד השיק את האתר הרשמי שלו כבר לפני כעשור וחצי, והוא משמש למעשה בעקר לצורכי גיוס עובדים. יש בו מעט מאוד תכנים של ממש.
 
בעשור וחצי האחרונים, בתקופות של שאריאל שרון ואהוד אולמרט היו ראשי ממשלות העבירה הממשלה תקציבים רבים למוסד כחלק מהמאמץ לסכל את תכנית הגרעין של איראן. תקציבים אלה שמשו לגידול משמעותי בכוח אדם מבצעי וטכנולוגי אך גם במטה הארגון.

מבקר המדינה אף פרסם בעבר דוח בקורתי מאוד על ליקויים ואי סדרים בתהליכי קבלת החלטות , האישורים והעסקת קבלני ממשלה בכל הקשור לבנייה.