חברת רפאל תציג ביום רביעי ביריד התעסוקה בטכניון את טיל ה"טאקט" - טיל טקטי חדש לטווחים קצרים מאד. הטיל החדש הוא חלק ממשפחת טילי ה"גיל" הידועה של רפאל והוא מיועד לירי לטווחים של עד 1,500 מטרים, לדרג החי"ר הטקטי. הטיל מיועד לירי על מגוון מטרות כגון כלים משוריינים, מבנים ועוד.



כמו כן תציב רפאל בביתן היריד את רכב המרוץ "פורמולה סטודנטים", פרויקט משותף לרפאל ולפקולטות להנדסת מכונות, אווירונאוטיקה, אדריכלות ותעשייה וניהול בטכניון. רכב זה השתתף כבר בתחרות בין-לאומית בין אוניברסיטאות באיטליה.


ב


רפאל צופים את הגעתם של מאות רבות של מועמדים לביתן החברה. המועמדים יוכלו לשוחח עם נציגי החברה באשר למסלול הגיוס לתפקידים הקיימים בה וכן על מסלולי הקידום שרפאל מציעה לעובדיה.



מתוך כ-6,500 עובדי רפאל כיום מועסקים בחברה כ-2,000 מבוגרי הטכניון וכ-350 סטודנטים מהפקולטות השונות, לרבות תוכנה, אווירונאוטיקה, מכונות, אלקטרוניקה עוד.



נירית עציון, מנהלת מרכז הגיוס של רפאל, ציינה כי בחברה נמשכת פעילות לגייס לשורותיה את המועמדים הטובים ביותר, שבעזרתם תמשיך רפאל להגיע לפריצות דרך ולפתח עבור צה"ל ומערכת הביטחון את המערכות המתקדמות ביותר. "האתגר הטכנולוגי והיציבות התעסוקתית שרפאל מציעה, מושכים מצטיינים רבים מקרב הטכניון, כמו גם ממוסדות אקדמיים אחרים. בשל הדרישה הגוברת בקרב סטודנטים ובוגרים להצטרף לעבודה ברפאל, נמשיך גם ב-2016 לקיים מגוון רחב של פעילויות גיוס במטרה להביא אלינו את האנשים הטובים ביותר", הוסיפה עציון.