הפלסטינים דיווחו הערב (שישי) כי גופתו של המחבל שנורה על ידי אלאור אזריה בחברון הוחזרה אליהם דרך מעבר תרקומיא בסביבות השעה 20:00. על פי הדיווחים, ההלוויה תתקיים מחר בחברון. שמו של ההרוג הוא פתאח עבד א-שריף.



גופתו של א-שריף הועברה לבית החולים אל-אהלי בחברון. רופאים פלסטינים בחנו את הגופה ואספו מידע פתולוגי לגבי פצעי הירי בה. בשבוע הבא, יעיד הפתולוג שניתח גופת א-שריף במשפטו של אזריה, בדיון שנקבע ליום רביעי. מחר מתוכננת בחברון הלוויה המונית לאחר שמשפחתו ביקשה מתושבי העיר להגיע בהמוניהם למסע הלוויה.

כזכור, הריגתו של א-שריף עוררה סערה ציבורית רחבה לאחר שאזריה, המואשם בהריגה, תועד כשהוא יורה בו למוות. זמן קצר לפני כן, א-שריף דקר עם מחבל נוסף חייל בתל רומיידה.
 
ביום שני השבוע השיבו סנגוריו של אזריה לכתב האישום נגדו וכפרו בשמו באישומים. במענה לכתב האישום נכתב: "הנאשם פעל בשבריר של שנייה לנטרול המחבל ומניעת פגיעה בו ובחבריו שעמדו סמוך למחבל. הוא לא ראה דרך אפשרית אחרת להצלת חייו וחייהם. הנאשם מודה כי בירי ייתכן שגרם למותו של המחבל, אולם בוודאי גרם לנטרולו". סנגוריו אף טענו בשמו להגנה עצמית ולאכיפה בררנית מצד התביעה הצבאית. לטענתם, אזריה חש כי היתה סכנה ממשית לחייו בעת האירוע.

כשבוע וחצי לאחר התקרית בחברון קבע הפתולוג הפלסטיני שהשתתף בנתיחת גופת המחבל במכון הפתולוגי באבו כביר כי הגורם למותו היה הירי בראשו שבוצע על ידי אזריה. בהודעה שפרסם מועדון האסיר הפלסטיני נכתב: "תוצאת הנתיחה סופית בהחלט, והיא מחזקת את מה שראה העולם בסרטון".