"אין סימנים לכך שישראל נערכת למתקפה חדשה על לבנון, אבל אם תבחר לעשות זאת, היא תמצא כי חיזבאללה נמצא בכוננות מירבית", כך אמר היום (ראשון) נעים קאסם, סגנו של מנהיג חיזבאללה, בטקס שנערך בדרום לבנון.



בנאום שנשא בעיירה מיס א-ג'בל בדרום לבנון, אמר סגנו של נסראללה, כי נראה שהקיץ הקרוב ימשיך להיות חם בסוריה, עיראק ותימן, אך לא יהיה קיץ חם בלבנון, אך אפשר שברמה המילולית, הוא אכן יהיה כזה. "הניצחון האלוהי במאי 2000 סיים את עידן ההתרחבות הישראלית", הוסיף קאסם, "ישראל אינה מסוגלת להתנהג כמו בעבר, מאחר והיא למדה לקח והחל עידן ההידרדרות והדאגה. לכן, זכותנו לראות את העתיד ולומר כי ישראל תיעלם".



לדברי הבכיר בחיזבאללה, "לא ניצחנו את ישראל בגלל הרובה, אם כי בגלל החינוך לילדינו נגד התכפירים (הכופרים) הבינלאומיים. האל מעניק לנו ניצחונות בשל האמונה והיום יש לנו כבוד מעל לאדמה בזכות אמונה זו". קאסם הוסיף עוד כי "ההתנגדות העבירה את לבנון מהכיבוש לחופש, משייכות לעצמאות, מחולשה לכוח. ההתנגדות היא שהביאה את הכבוד הזה לדורות הבאים. לאחר השחרור ב-2000 שהושג בזכות ההתנגדות, הלוחמים שלנו לא ירו בגביהם של אנשי צד"ל שנמלטו, לא פגעו בנשים ובילדים – אלא נתנו להם את האפשרות לחזור בתשובה, או לעמוד לדין על ידי השלטונות בלבנון".