פרשה יוצאת דופן נחשפה היום (ראשון) במהלך תוכניתו של אראל סגל בגלי צה"ל, שהינחה אותה ביחד עם שמעון ריקלין. במהלכה של התוכנית, סיפר העיתונאי כי ישנה פרשה, אותה הוא חושף, לפיה העיתונאי רביב דרוקר ניסה למנוע את מינויו של מחט גבעתי לשעבר, עופר וינטר, בכך שניסה להבין האם חיסל ללא צורך צעיר פלסטיני.



במהלך השידור עלה על הקו עודד סבוראי, מקורבו ועורך דינו לשעבר של תת אלוף עופר וינטר, ושוחח עם סג"ל וריקלין, וסיפר על אירוע שהתרחש לפני כארבע שנים כשהיה תת אלוף וינטר מפקד החטיבה הצפונית. לדבריו, באחד מן הימים הגיע למשרדו של תת אלוף וינטר חייל שלו לשעבר הנושא עימו מכשירי הקלטה ומנסה לדובב אותו להודות על כך שהורה לו לירות בנער פלסטיני חף מפשע בעת פעילות מבצעית.



לדברי סבוראי, "הוא אמר לו: 'אני לא ישן טוב בלילה, זה חוזר אליי בחלומות'. הוא ציפה שעופר יודה במשהו שלא קרה או יותר סביר שעופר יבקש ממנו לטייח את הסיפור, אבל עופר עשה ההפך מזה". תת אלוף וינטר הציע לפקודו לשעבר עזרה וסיוע רפואי. "ראש הלשכה של עופר זיהתה משהו חשוד באדם שנכנס אליו וחיטטה לו בפלאפון שנשאר בחוץ מטעמי ביטחון מידע". לטענתו של סבוראי, ראש הלשכה של תת אלוף וינטר זיהתה במכשירו הסלולרי של אותו החייל לשעבר סימנים מחשידים שמעידים כי אין תוכו כברו.



"היא נכנסה למשרד של עופר והעבירה לו פתק שהיא חושבת שהבחור מקליט אותו, היא יצאה ומיד שמעה צעקות", סיפר סבוראי. "עופר שאל: 'אתה מקליט אותי?' הוא הכחיש. כששאל שוב הוא כבר הודה והוציא כמה מכשירי הקלטה שהיו מוסלקים אצלו".



לטענת סבוראי, עופר הופתע ושאל מדוע הוא מוקלט והתחקירן ענה לו כי נשלח על ידי העיתונאי רביב דרוקר. "עופר שאל: 'אבל למה, מה אתם רוצים ממני?' והתחקירן ענה: ''רביב שמע שאתה הולך להיות מח"ט גבעתי, החלטנו שלא תהיה'. עיתונאי שולח תחקירן לא כי יש לו מידע שהמח"ט לא בסדר, אלא כי הוא רוצה למנוע את המינוי. מאז ועד היום הוא לא נרגע מניסיון הסיכול הממוקד הזה".






התגובות לא איחרו לבוא, כשדרוקר עצמו הגיב בפוסט בפייסבוק, בו הוא דוחה לחלוטין את הטענות נגדו. מי שעוד נחלץ להגנתו של דרוקר הוא שותפו לתמקור, ברוך קרא, שאמר בתוכניתה של יעל דיין: "העניין עלה לפני שנתיים ומאז עשיתי בירור מעמיק. מה ששודר אצל אראל סג"ל זאת חרפה וביזיון של גלי צה"ל. זה בזוי. מדובר בתחקיר שחייל לשעבר, יצר קשר על ירי לא מוצדק לכאורה שביצע וינטר. המידע הזה הוצלב עם עוד חייל נוסף, כתוצאה מזה שהוא עלה שלב, הדבר הבסיסי ביותר היה כשהוא נפגש עם וינטר, הוא יתועד עם מכשירי הקלטה. 

"מי ניסה להפיל את וינטר? מי ניסה להפיל מחט בישראל. מאוד חשוב להגיד כאן, מי שאומר את הדבר הזה הוא לא היה ולא נברא. הטענה הזאת שמסתובבים תחקירני המקור שנמצאים בגבעתי, זה בזוי. תחנת שידור כמו גלי צהל צריכה לשים לב לפני פרסום של דבר כזה".