לאחר מטח ארבע הרקטות שנורה אמש מסיני לעבר העיר אילת, החליטו בעיר הדרומית בעקבות דיון הערכת מצב לחזור היום (חמישי) לשגרה. הלימודים בעיר מתקיימים הבוקר כרגיל. כזכור, אזעקה עולה ויורדת נשמעה אמש ברחבי העיר ובמועצה האזורית איילות. שלוש רקטות יורטו על ידי מערכת כיפת ברזל ורקטה נוספת נחתה בשטח פתוח. ארבעה בני אדם פונו לבית החולים "יוספטל" בעיר לאחר שלקו בחרדה. 


פיצוצים נשמעו באזור אילת

זמן קצר קודם לכן נורתה פצצת מרגמה לעבר צפון רמת הגולן ונחתה סמוך לגדר הגבול. לא היו נפגעים באירוע ולא נגרם נזק. בתגובה לכך, תקף צה"ל זמן קצר לאחר מכן מטרה אחת השייכת למשטר אסד, זוהתה פגיעה במטרה. בצה"ל מעריכים כי מדובר בזליגה לא מכוונת ממלחמת האזרחים בסוריה. גורם צבאי מסר: "צה"ל לא יסבול כל ניסיון פגיעה בריבונותה של מדינת ישראל ובביטחון תושביה, ורואה במשטר הסורי האחראי לנעשה בשטחו".



כזכור, ביום שני בבוקר נורתה מרצועת עזה רקטה למועצה האזורית חוף אשקלון ונפלה בשטח פתוח. באירוע לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. צה"ל תקף בתגובה באמצעות טנק עמדה של חמאס בצפון רצועת עזה. על הירי לקח אחריות פלג סלפי. באותו יום נרשמה גם תקרית של ירי מנשק קל לעבר כוח צבאי בגזרת כיסופים, מה שהוביל לגל תקיפות נוסף של צה"ל ברצועת עזה ולאווירת הסלמה בדרום.