תיעוד שמתפרסם היום (שבת) מציג ג'יפ של מג"ב מותקף במשך שניות ארוכות על ידי עשרות צעירים פלסטינים ללא תגובה. במג"ב טוענים היום כי הסרטון ערוך בצורה מגמתית. הסיפור החל בפעילות של יחידות מג"ב באזור רמאללה, בשישי לפנות ערב, שעיקרה עסקה בפיזור מפרי סדר. בחלוף כשעה יצאו שלושה ג'יפים מרמאללה, כשאחד הג'יפים נכנס לתחנת דלק מקומית.

זמן קצר לאחר מכן הובהר ללוחמים כי אירעה תקלה בג'יפ שאינה מאפשרת את התנעתו. תוך זמן קצר הקיפו את הג'יפ עשרות צעירים, נערים ובני נוער שיידו לעבר אבנים.
תיעוד של תקיפת חיילים בנבי סאלח צילום: דוברות מגב
 
תיעוד תקיפת חיילים בנבי סאלח צילום: דוברות מגב
23 שניות לאחר שההמונים הגיעו למקום, יצא מהג'יפ לוחם מג"ב והחל לבצע ירי של אמצעים לפיזור הפגנות לעבר המפגינים אשר נראים בסרטוני האבטחה כמי שנמלטים מהמקום מחשש לפגיעה בגופם. הלוחם חוזר לג'יפ והצליח להתניעו בדרכו ליציאה מרמאללה. מקורות פלסטינים הציגו את האירוע כמי שהצליחו להניס ג'יפ של מג"ב מהמקום. ביקורת ברשתות החברתיות טענה כי הסרטון מציג את החיילים כשהם לא מגיבים לאירוע, וקשרו אותו ל"אפקט אזריה"
 

בינתיים, ביצעו כוחות נוספים של מג"ב מעצר של אחד המעורבים ביידוי האבנים והוא הובל לחקירה.

ממשמר הגבול נמסר בתגובה: "מדובר בסרטון ערוך ומגמתי המציג שניות בודדות בהילוך איטי ובהילוכים חוזרים, מתוך פעילות מבצעית שנערכה במקום.

במהלך הפעילות שכללה מספר צוותים, התמקמו הלוחמים בתחנת הדלק. בעקבות הפרות הסדר שהיו במקום בוצע ירי של אמצעים לפיזור הפגנות לעבר עשרות המתפרעים שהתעמתו עם הכוחות. המתפרעים ניצלו מספר שניות במהלכן הג'יפ כבה, התקרבו אליו תוך יידוי אבנים מסיבי שנמשך שניות בודדות כאמור. בתגובה אחד הלוחמים ביצע ירי של אמצעים לפיזור הפגנות, ובעקבותיו המפגינים נמלטו והצוות נסע מהמקום והמשיך במשימתו.

נציין כי במהלך הפעילות נעצר אחד המתפרעים ובהמשך צפויים להתבצע מעצרים נוספים. את ההתרחשות ניתן לראות בסרטונים המלאים של האירוע (המצ״ב) ללא עריכה מגמתית, כפי שנשלחו אליכם במטרה לשדרם".