קצין הרפואה הראשי, ד"ר דודו דגן, מינה היום (רביעי) ועדת חקירה לבירור נסיבות מותה של הטוראית לוטם קורדובר, שנפטרה אמש בבית הספר למודיעין. כמו כן נמסר כי הלווייתה תיערך היום בשעה 16:00, בחלקה הצבאית בבית העלמין בראשון לציון. משפחת החיילת ביקשה מהתקשורת להימנע מסיקור הלוויה.



כזכור, אתמול התמוטטה קורדובר בחדרה בבסיס בו שירתה כשהיא מחוסרת הכרה. החיילת פונתה לבית החולים שיבא בתל השומר לאחר שקיבלה טיפול ראשוני מצוות רפואי בבסיס, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. בצה"ל בודקים אם מחלה או אירוע פתאומי גרמו לאירוע הטראגי.



התמוטט במירוץ בבקעה



רק לפני כשבוע התמוטט ומת סרן (במיל׳) אלחנן ברזנר בתום מירוץ צבאי שנערך באזור הבקעה. הוא איבד את הכרתו בסוף הריצה, וקיבל טיפול רפואי במקום, אך צוותי החירום נאלצו לקבוע את מותו. הודעה נמסרה למשפחתו. מפקד פיקוד מרכז, אלוף רוני נומה, מינה ועדת חקירה שתבדוק את הנסיבות. נפתחה חקירת מצ"ח.



לפני כשבועיים קצינת צה"ל המשרתת בחיל המשטרה הצבאית איבדה את מאור אחת מעיניה במהלך תרגיל שערכו לוחמי שירות בתי הסוהר (שב"ס) בעת ביקור של חיילים מהמשטרה הצבאית, במסגרת "יום חשיפה" להכרת יחידת נחשון במפקדה שברמלה.



על פי הדיווח, במסגרת ביקור בבית הסוהר ברמלה, על מנת להכיר את מתקני השב"ס תוך תקווה שאותם חיילים יצטרפו עם שחרורם לשירות בשב"ס, התקבצו החיילים והקצינים במתחם של יחידת נחשון שם נערכה להם היכרות עם אותה יחידה. כחלק מתהליך ההיכרות ביצעו לוחמי נחשון כך עולה תרגיל בו נזרק רימון הלם ואשר בעטיו נפגעה הקצינה בפניה ככל הנראה מנתז של הרימון או מהמנוף והיא פונתה לבית החולים.



סרן (במיל׳) אלחנן ברזנר, בן 36 מקציר. צילום: דובר צה"ל
סרן (במיל׳) אלחנן ברזנר, בן 36 מקציר. צילום: דובר צה"ל