רועי אברהמי היה בן 5.5 בעת הלינץ' ברמאאלה, בו נרצח אביו יוסף ז"ל. הבוקר (חמישי), בעקבות שחרור אחד המחבלים, הוא סיפר לאילה חסון ב-103FM, כי המשפחה לא קיבלה הודעה משום גורם רשמי על כך שמתנהל משפט חוזר נגד המחבל, או שיש אפשרות שאחד הרוצחים ייצא לחופשי ושעד כה אך אחד בצה"ל לא יצר איתנו קשר. "בטח ובטח לא סיפרו לנו שהוא משתחרר. שמענו על כך רק אחרי שהוא כבר היה בעזה", אמר אברהמי. 

 

"לא יודע אם מבחינת החוק היה צריך להודיע לנו מבחינת החוק", אמר הבן השכול,  "אבל מבחינת המוסר היה ראוי שאמא שלי תקבל לפחות טלפון ושיגידו לה שככה וככה קורה. אני לא צריך לגלות את זה מכתבת של גל"צ ושהתגובה הראשונה שלי היא 'על מה את מדברת'. ואז אני מתוודע לדברים דרך פרסום של ערוץ 10 בפייסבוק". 
 
מדובר צה"ל נמסר הבוקר כי "צה"ל עמד בקשר עם אביו של יוסף אברהמי ז"ל ועדכן אותו מראש על הסדר הטיעון שהוצג אתמול. בדיעבד התברר כי הדברים לא הגיעו לידיעת אלמנתו וילדיו של הנרצח. אנו מצרים על כך, ויופקו לקחים במטרה למנוע הישנות מקרים דומים". 

על כך אמר רועי, שאמר כי עד עכשיו צה"ל לא יצר קשר עם המשפחה, כי "אני לא צריך שיתנצלו בפני אבל הכי קל שהם מודים בטעות שלהם בדיעבד". 

רועי גם סיפר כי אין לו כמעט זיכרונות מאביו. "קשה מאוד לצפות לזכור משהו. לא השתמשו במילה לינץ' או נרצח אלא במלים קלות יותר ואמרו לנו שאבא לא יחזור. מה שאני יודע זה ממה שסיפרו לי ומדברים שחקרתי לבד באינטרנט. יש לי פלאשבקים כאלה. לא זוכר מה זה לקרוא  לגבר מבוגר אבא". 
לרועי יש אח תאום ואחות גדולה והוא סיפר על התמיכה הגדולה מסביב: "היינו משפחה הרבה יותר מצומצמת שתמוכת אחד בשני", אמר. "שירתתי בצנחנים והגעתי בדיוק לאותו מקום שאבא שלי נהרג במילואים", אמר.