תקלה קלה אירעה אמש במסוק יסעור שנחת בבית החולים רמב"ם בחיפה. המסוק נמצא עדיין במנחת בית החולים לטיפול. צוות של יחידת החילוץ 669 הוזעק לחלק אזרח שנפל במהלך טיול ליד כפר ורדים בגליל המערבי. הוא חולץ והוטס לבית החולים. עם הגעתם למקום, צוות המסוק אבחן תקלה קלה ונחת כמתוכנן במנחת בית החולים. המסוק נמצא עדיין במנחת בית החולים לטיפול. 

בחודש שעבר, מפקד חיל האוויר החדש, אלוף עמיקם נורקין, החליט לקרקע את מערך מסוקי האפאצ׳י וזאת בעקבות התאונה שאירעה בבסיס רמון, בתחילת החודש, בה נהרג רס"ן (מיל') דודי זוהר ז"ל ונפצע קשה סגן און. אמש הציג צוות המומחים, בראשותו של אל"ם ע', דו"ח הביניים לאלוף נורקין.
מטרת הדו"ח הינה הצגת ממצאי ביניים, כיווני חקירה להמשך והמלצות לפעולות מיידיות הנדרשות לאור הממצאים הראשוניים. הוועדה איששה את הממצאים הראשוניים על פיהם, ניתן לקבוע כי צוות המסוק זיהה תקלה ביכולת היגוי המסוק. לאחר זיהוי התקלה הצוות הטיס את המסוק בתנאים מורכבים, בשעת לילה, ועל אף זאת הצליח להביאו לנחיתה בשטח הבסיס. 

תקלה מסוג זה חייבה את הצוות לחזור לנחיתת חירום בבסיס ובמהלך ניסיון הנחיתה, התרסק המסוק. עפ״י דוח הביניים לא נמצא קשר טכני בין התאונה לארוע בו נמצא סדק בלהב הרוטור האחורי שהתגלה במסוק האפאצ׳י לפני כחודשיים. מפקד חיל האוויר קיבל את המלצות הצוות והנחה על חקירה מקיפה תוך שיתוף חברת בואינג וה- US Army.בנוסף הנחה מפקד חיל האוויר על המשך קרקוע מערך מסוקי האפאצ'י עד להשלמת התחקיר ומימוש כלל הפעולות הנדרשות לחזרתם לכשירות.

כזכור, לאחר ההתרסקות נחשף כי הייתה בין דוד לסגן הייתה היכרות מוקדמת. דוד אף קרא לבן הקטן שלו על שם בן דודו של טייס המשנה, שנהרג לפני כמה שנים. "הוא הכיר את המשפחה, הם היו חברים קרובים. הסיפור הוא סיפור נורא" סיפר. מכר משותף.