מושיר אבו קטיש, אב לשלושה מאבו גוש, הוא נהג משאית מנוף ומתנדב באיחוד הצלה משנת 2013. אתמול בבוקר הוא הכין את ילדיו לבית הספר והתכונן לצאת לעבודה, כשלפתע קיבל קריאה ממוקד איחוד הצלה בעקבות הפיגוע בהר אדר. מושיר קפץ לקריאה והגיע למקום בתוך 6 דקות, כשהוא החובש הראשון שהגיע לזירה. הוא נתקל בארבעה פצועים שוכבים ואחד ישוב.



מושיר החל מיד לטפל בפצועים. אחד מהם, לוחם מג"ב סולומון גברייה ז"ל, נראה לו מוכר, אך הוא לא היה בטוח מהיכן. רק לאחר שמושיר סיים את הטיפול בפצועים ועזב את זירת הפיגוע, הוא שמע בחדשות שסולומון ז"ל נדקר בשנה שעברה והבין שהוא טיפל בו לפני כשנה, כאשר נפצע בפיגוע דקירה בקרבת מקום.



מושיר אמר אתמול: "זה מקרה מזעזע וטרגי, שפוגע בדו־קיום. התקשיתי להאמין שהחייל שבו טיפלתי, שניצל לפני שנה ממוות, נרצח וכבר לא איתנו. כואב לי שהפעם לא יכולתי להציל אותו. אני רוצה למסור את תנחומי למשפחתו"



בנוסף, מושיר הופתע לגלות את שגם המאבטח יוסף עותמאן מאבו גוש נהרג בפיגוע. הוא מכיר אותו ואת משפחתו זה שנים רבות. מושיר מספר כי "הוא היה בחור טוב ממשפחה טובה, בחור שקט שמסור לעבודה. הוא שירת במג"ב במשך שלוש שנים ואז עבד כמאבטח. כשיצאתי מהזירה ידעתי כבר שהוא לא בין החיים והצטערתי מאוד שלא הצלחתי להציל את חייו".